“Sterrenrestaurant? En of!”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hartelijk welkom geheten bij binnenkomst, niets was te veel voor het personeel... zo kwam het over!
Stuk voor stuk heerlijke amuses, prachtige presentatie ... elk gerecht was een kunstwerkje op zich...
En een excellente wijnbeurs
Kortom heerlijk tafelen in een fijn restaurant met exquise gerechten!

17 juni 2018 beoordeeld

Onze ervaring met restaurant Nuance is zeer positief. Een hartelijke ontvangst waarna we meteen naar onze tafel begeleid werden.

Na even wachten konden we onze aperitief bestellen, die nadien wel vrij prijzig bleek uit te vallen... Laat dit dan één van de minpuntjes van het restaurant zijn (28 euro voor 1 glas rosé champagne is echt wel veel), hoewel we er wel een aantal lekkere amuses voor in de plaats kregen...

De zeer vriendelijke sommelier, die heel veel kennis van zaken heeft, maakte de ervaring van de avond zo mogelijk nog mooier. Heel vlot, met ook veel humor maar steeds gepast presenteerde hij de bijpassende wijnen bij elk gerecht.

De gastvrouw en haar assistentes waren steeds vriendelijk en gaven bij elk nieuw gerecht ook de nodige informatie. Klein minpuntje was de stagiair (hoewel je die tegenwoordig meer en meer ziet in sterrenrestaurants), die hier en daar wat foutjes maakte... Glazen van tafel nemen die nog niet gebruikt waren, geen water op tijd bijvullen,... Maar daarom is het ook een stagiair natuurlijk.

De amuses waren heerlijk en ook de daarop volgende gangen waren stuk voor stuk kunstwerkjes en echte smaakbommen. Met onder meer een heerlijke langoustine en ook de hoevekip die echt fantastisch waren.

Enige gerecht dat voor ons een beetje een dooddoener was zijn de sardines, die jammer genoeg nog vol met graatjes zaten (wel moeilijk te fileren) en die toch wel storend waren.

Ook de koffie werd nadien nog rijkelijk voorzien van de nodige zoetigheden EN ook een extra voor de verjaardag. Dus al bij al een zeer goede ervaring voor ons, we kunnen dit restaurant dan ook zeker aanraden, al zit het in de hoge prijsklasse voor een tweesterren.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Nuance draait alles om klasse en gezelligheid. Genoten van heerlijke gerechten én warme sfeer in een prachtig decor (foto’s van Marc Lagrange) met een feilloze bediening. Om te vieren dat Nuance 10 jaar bestaat hebben we zelfs gratis 1 extra gerecht gehad!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, top , top. Een van Belgiës beste restaurants. Verzorgd van aankomst tot vertrek. Voor ons maar 1 adres als er iets te vieren valt .

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een zeer goede en vooral lekkere ervaring achter de rug, maar deze anders perfecte middag werd ontsierd door een spijtig voorval...

Iemand is blijkbaar onwel geworden in de toiletten en heeft daar dan ook een onaangename verrassing achtergelaten, dit kan iedereen overkomen en ik heb hier dan ook geen probleem mee.

Wat me wel enorm stoorde is dat na onze lunch iemand van de bediening ons kwam meedelen dat ze het zouden appreciëren dat wij, onze tafel, zouden melden wie die 'onaangename verrassing' had gedropt...
Terwijl wij zeer zeker weten dat niemand van ons gezelschap onwel geworden is.

Er werd ons duidelijk gemaakt dat het niemand anders kon zijn, want het overgegeven voedsel werd geïdentificeerd als één van de gangen die enkel wij gegeten hebben... Proficiat aan die persoon voor zijn productkennis, maar overgeefsel ziet er nooit uit zoals het gepresenteerd is op het bord...

Wij werken zelf in de horeca, en weten als geen ander dat zulke ongelukken vaak gebeuren, maar dit behandelen wij dan met de nodige discretie en zullen ook nooit iemand van onze gasten 'beschuldigen'.

Misschien een kleine tip voor de volgende keer, bedek het met de mantel der liefde en beschuldig zeker geen bepaald gezelschap of tafel. Hier is niemand mee gediend en eens het ongelukje gebeurd is kan je er toch niets meer aan doen.

Reizigers die Nuance bekeken, bekeken ook

Sint-Katelijne-Waver, Antwerpen

Duffel, Antwerpen

In Nuance geweest? Deel je ervaringen!