Petra v
Zaltbommel, Nederland

Prima hotel, mooi centraal gelegen tov station en centrum

Beoordeling van A-STAY Antwerp
4,0 van 5 bollen14 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Perfect hotel voor short break nabij station en centrum. Ivm concertbezoek Sportpaleis hotelovernachting geboekt. Modern hotel, nette kamers met heerlijke douche en prima bedden. Wij zaten op de 12e verdieping, heerlijk rustig. In kamer alles digitaal, dus even zoeken naar hoe alles werkt, dat gordijnen dan 10x onbedoeld open en dicht gaan is niet speciaal handig. Inchecken kan vlotter, 1 dame die alle incheck, vragen alsmede restaurant reservering moet doen vanaf een tablet. Zelfde voor uitchecken..sta je in zelfde rij als mensen die zich melden voor ontbijt. Verder ideale locatie, parkeren Q park ook prima.
Datum van verblijf: mei 2023
Kamertip: Reizen met metro in combinatie met bezoek Sportpaleis is ideaal en gratis in combi met...
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • NH Collection
  • ZenHotels.com
1.7 km van A-STAY Antwerp
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 9 april 2023

Bij aankomst bleek dat de parkeergarage vol was. Wellicht een foutje van ons, geen probleem. Zoeken we even verder.
Bij het inchecken een uur mogen wachten. De medewerkster die ons uiteindelijk heeft geholpen was vriendelijk. Haar collega daar in tegen verre van....zij maakt onderscheid in mensen.
Kamer was netjes. Ontbijt lekker en erg druk.
Bij uitchecken weer in de rij mogen wachten.
Voor ons geen tweede keer meer....heel jammer

Kamertip: Ga op tijd ontbijten en check in de ochtend in ipv later in de middag/ avond
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 11 maart 2023 via mobiele applicatie

Een net hotel De ligging is direct naast het centraal station Dus zeer centraal om de stad te bezoeken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Modern. Jammer dat er geen raam open kan en dat er geen waterkoker op de kamer aanwezig is. Geen avond eten mogelijk. Wat echt geen probleem is.

Kamertip: Hotel zelf heeft weinig eigen parkeerplaatsen. Maar er zijn voldoende parkeergarages in de buurt. Er kan geen raam open
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 oktober 2022 via mobiele applicatie

Niet al te grote kamers, vriendelijke bediening en zalige douche! Alleen de tv-bediening lukte niet zo goed (er was wel een chromecast...)
Al zit je vlakbij het station, wij hebben niet echt last gehad van inkomende/vertrekkende treinen.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 12 oktober 2022

Met het hotel is niks mis, maar we hebben booking.com het volle bedrag betaald en later nog een keer om in te checken. Toen ik dit heb gemeld werd er mij verteld dat ik een formulier moest invullen. Ik heb dit gedaan, maar ik heb daarna nooit meer van ze gehoord. Niet via mail, hun website of telefoon. Het is nu meer dan een maand later en ik heb nog steeds mijn geld niet of een reactie. Een domper op een leuk weekendje weg...

Kamertip: Kijk goed uit bij het inchecken wat je nog moet betalen.
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 24 september 2022

Trendy inrichting en concept, maar uitvoering en service laat ernstig te wensen over.
Paar tips voor het hotel:
1. Laat alle ingewikkelde systemen achterwege. Zorg voor een goed werkend inchecksysteem waarmee bezoekers binnen drie minuten kunnen inchecken (en laat bezoekers ook gewoon inchecken met een rijbewijs bijvoorbeeld, en kinderen zonder paspoort)
2. Werk aan klantgerichtheid. Wees vriendelijk als het langer duurt of een kamer nog niet beschikbaar is. Bied een drankje aan of glimlach naar de klant in plaats van nerveus nog dieper in je scherm te duiken.
3. Check de kamers als er iemand is geweest; doen alle lampen het? Het bedieningspaneel? Is er een heel zeepje en een droge badmat?
4. Zorg voor een goedkoper ontbijt en een zaal waar alle gasten kunnen zitten.
We hopen dat u deze tips ter harte neemt. Voor ons komen ze helaas te laat.

Datum van verblijf: september 2022
Antwoord van management:Gereageerd op 26 september 2022

Dear,
Thank you for taking the time to give us feedback.
We are deeply sorry to hear about your experience was not the best. As a new brand, coming out of a pandemic ridden period, we are working hard on removing all obstacles to customer satisfaction.
Thank you for highlighting all these points:
1. We are now in process of looking a new check-in system to avoid waiting and queuing.
2. Customer service must be the most important, especially the smile and the welcoming vibes. Our system is completely new and our staff is still learning but trainings are ongoing.
3. We will put in place a stricter check by our housekeeping. The lights is a long process, we are waiting for components so we have extra lights available downstairs upon requests - mentioned in all rooms.
4. We have a fast breakfast at €3 per person and a Grabngo with breakfast bowl and pastries to offer several options. Then our tent will be heating as from next week, so perfect for extra seats.
thank you once gain for sharing your thoughts,
Emma,
A-STAY team