30 april 2018 beoordeeld

Het hotel (een klooster) ligt op wandelafstand van het bruisende centrum van Antwerpen. Bij het inchecken werden we vriendelijk ontvangen. De kamer was niet te groot maar het was proper en de bedden waren uitstekend. Bij het ontbijt was alles aanwezig maar de ruimte was toch een beetje krap. het personeel was behulpzaam en héél vriendelijk.

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
27 april 2018 beoordeeld

Het hotel was een klooster. De kamers zijn dus niet nieuw. Wel goed bijgehouden. Helaas niet helemaal schoon. Het bed was redelijk. Een tikje hard.

Het ontbijtbuffet was redelijk. De ruimte is klein. De keuze voldoende. Het personeel wel erg vriendelijk.

Jammer dat je moet parkeren op 5 minuten lopen van het hotel. Met je koffer over de kinderkopjes dus.

Kamertip: De kamers voor drie zijn erg ruim met een vide
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
5 maart 2018 beoordeeld

Ik verbleef hier twee nachten. Het is een leuke, mooie locatie en knap gebouw. De ligging is ook zeer centraal. Ik moest op verschillende plekken zijn in het centrum en heb alles te voet kunnen doen (steeds max. 15 min). De kamer was in orde maar verouderd. Volgens mij is het een tiental jaar geleden vernieuwd en is het nu tijd om dat opnieuw te doen: behang dat loskomt, vochtplekken op badkamergordijn, kapotte lamp. Ook was het bed nogal klein (1m70?) en was mijn laken kapot. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima. Maar rekening houdend met de wat versleten toestand van de kamer, vind ik het tarief te hoog.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
14 januari 2018 beoordeeld

het hotel is is heel rustig gelegen en toch in het centrum van Antwerpen.Echt op een prachtige locatie. We hadden een kamer geboekt via booking. De kamer was niet zo groot maar wel comfortabel. Het ontbijt was heel goed en keus genoeg voor ons. Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
één negatief puntje is dat je s morgens veel geleiden hoort van in andere kamers (schuifdeur en deuren van kasten die gesloten worden). Het hotel heeft ook geen eigen parking, het is dus wel effe zoeken naar een parkeerplek.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
11 oktober 2017 beoordeeld

Ik kom met enige regelmaat in dit hotel, en als plek om de binnenstad te verkennen is het zeer geschikt. Parkeergarages op 500 m afstand. De kamer zijn netjes maar zeker niet ruim. De ambiance is heel bijzonder, het ontbijt heel goed

Kamertip: Een kamer aan de binnenzijde geeft uitzicht op de binnentuin, maar is gevoelig voor geluiden van bijeenkomsten of partijen.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde alleen