TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Ziet er leuk uit, eten erg slecht”
Beoordeling van Het Vermoeide Model

Het Vermoeide Model
Geclassificeerd als nr. 462 van 1.875 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zag er gezellig en goed uit, maar het meeste eten was slecht. Het smaakte alsof alles uit de vriezer kwam. Het vlees was taai en doorbakken, de groenten hadden geen smaak en we sommige friet die we kregen waren nog niet in de frituur geweest. Toen we dat na het eten bij het personeel meldden na het personeel het ons kwalijk dat we het laat meldden en voelden we ons niet serieus genomen door de opmerking dat zij er niets aan konden doen, maar dat het aan de keuken lag.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

als je lekker wil eten voor een belachelijk lage prijs en toch zonder honger wil buiten gaan, dan moet je hier zeker zijn!

16 augustus 2019 beoordeeld

Regen tijdens dinertime, wat doe je dan, snel een restaurantje binnen springen om iets te eten en toevallig waren we thv 'Het Vermoeide Model'. Wat ons onmiddellijk opviel was het knusse rustieke karakter van dit pand, veel kleine hoekjes en gezellig interieur. Onthaal is ok maar koeltjes, net als de bediening. Korte wachttijden ondanks er toch wel wat volk aanwezig was. Iers stoofpotje van rund was prima op smaak en ruime portie maar vlees aan de droge kant. Parelhoen is vervangen door eendenfilet heerlijk op smaak maar te kleine porties zeker vergeleken met het stoofpotje, slechts 4 kleine schelletjes . . . (zie foto) Pasta met scampi in currysausje was ok zonder meer. Kortom niet slecht gegeten maar zou mits wat meer aandacht in de keuken beter kunnen scoren.

8 augustus 2019 beoordeeld

Werden vlot ontvangen en kregen de keuze waar we zelf mochten plaatsnemen (dakterras, buitenterras of binnen).Vlotte en sympatieke bediening door een jobstudent. Het eten was kwalitatief ok. Geen al te grote porties, wel degelijke omdat het een 6-gangenmenu was. Hebben echt genoten van deze avond.

7 augustus 2019 beoordeeld

Het was lekker en juist voldoende, zeker niets te veel. We gaan zeker nog terug; De beplanting rond het terras is wel erg storend als je graag passage ziet.

Reizigers die Het Vermoeide Model bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Het Vermoeide Model geweest? Deel je ervaringen!