“Wow!”

Nemo's Seafood & Sushi
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 123 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
14 september 2019 beoordeeld

Een van de leukste resto’s van t’stad om sushi te eten! #topbediening#aanrader! Wordt gerund door een tof koppeltje Nemo en Sarah die hun hart en ziel in het eten steken!

Datum van bezoek: september 2019

13 september 2019 beoordeeld

Perfecte plek om lekker te eten en je thuis te voelen. Super gezellig voor koppeltjes. Tip top service! Het eten was mega lekker. Lew en ik hebben 4 gerechten gedeeld, zo konden we van alles een beetje proeven! Seabass in banana leave is een aanrader! (Eigenlijk is gewoon alles een aanrader) Nemo & Sarah, dank je wel voor jullie service en lekker eten!

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Lekker eten, fantastische sushi! Leuke bediening! Zeker de moeite waard! Wij zijn overtuigd en komen zeker terug!

23 augustus 2019 beoordeeld

Zalige ontdekking. Toffe bediening en super lekker eten! Sushi roll met de bunzenbrander aan tafel, heerlijke krabschotels. Wij komen terug!

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in de wijk gezocht op een visrestaurant en kwamen hier terecht. Net een paar maanden open. Ik kan het iedereen aanbevelen. Verse, smakelijke gerechten met een vriendelijke lach geserveerd. Zeker een keer doen.

Reizigers die Nemo's Seafood & Sushi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Nemo's Seafood & Sushi geweest? Deel je ervaringen!