“Super vleesrestaurant”
Beoordeling van Morso

Morso
Geclassificeerd als nr. 6 van 1.590 Restaurants in Antwerpen
29 september 2020 beoordeeld

Direct bij het binnenkomen voel je de sfeer van tig jaren terug in Amerika, zowel qua inrichting als qua kledij van het personeel. De bediening is top - heel vriendelijk en hulpvaardig. Het eten is fantastisch, we eten hier de lekkerste vleesbrochette ooit! De prijzen zijn zeer democratisch, zeker voor deze kwaliteit. Een echte aanrader!

29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige brasserie/restaurant. Fijne en correcte bediening. Goede kaart. Het eten was heel goed. Fijn gepresenteerd. De dishes to share zijn heel lekker en leuk.

28 september 2020 beoordeeld

Lekker eten, wordt speciaal opgediend in mooie borden. Lekkere wijnen. Lekker vleesrestaurant. We namen ook een dessert dit was ook prima verzorgt. Mooi interieur, gezellig en heel vriendelijk personeel.

19 september 2020 beoordeeld

De service was erg vriendelijk.
Het eten van goede kwaliteit, een van de betere vleesrestaurants in Antwerpen.
Perfect gebakken steak met lekkere saus en lekkere frietjes.
Ook prijs-kwaliteit zeker goed. Hier komen we zeker nog eens terug!
Sfeerfol restaurant met perfecte ligging in historische centrum.
Aanrader in Antwerpen.

18 september 2020 beoordeeld

Mijn vriendin en ik zochten iets om te eten en kwamen toevallig aan het einde van de suikerrui dit geweldig restaurant tegen. We bestelde 1x garnaalkroketten en 1x de buikspek, deze waren top!
Als hoofdgerecht namen we de cote a los, met een toffe presentatie bij. De bediening was super vriendelijk en de kok zag er ook een gezellige kerel uit.

Wat je nog al we ni tegenkomt als inwoners van Antwerpen, zeker de moeite waard.
We komen nog eens terug!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Morso bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Morso geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.