2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
NH CollectionUS$ 132
Booking.comUS$ 132
Hotels.comUS$ 132
PricelineUS$ 132
eDreamsUS$ 132
TravelocityUS$ 132
Beoordeeld op 25 november 2021

Ja, je betaald wat, maar daar krijg je ook zeer veel voor terug. De locatie is echt fantstich; naast het centraal station, vlakbij de winkelstraat en de zoo. Fijne parkeergarage onder het hotel, goede bedden, erg nette kamer. Ontbijtbuffet is uitgebreid en erg goed. Zeer vriendelijk personeel. Mocht ik weer in Antwerpen verblijven heeft dit zeker een voorkeur.

Kamertip: De kamers aan de voorzijde kijken uit op het centraal station. Daar zou je last van treingeluid kunnen hebben.
Beoordeeld op 21 november 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel voor een weekendje weg! Mooi ingericht; fijne kamers, goede bedden en een goede douche! Ontbijt echt geweldig! Javier heeft het daar goed onder controle! Bar in de lobby is super leuk voor een kop koffie of een lekkere cocktail. Dit hoteks is een echte aanrader!

Kamertip: Parkeergarage onder hotel, noet goedkoop maar ideaal
Beoordeeld op 16 november 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel, gunstige ligging, ontbijt was prima! Alleen erg druk, dus de 2e ochtend hebben we het ontbijt op de kamer laten brengen! Top service!
Enige nadeel was dat de temperatuur op de kamer niet in te stellen was, hierdoor slecht geslapen dus dat was jammer.

Beoordeeld op 13 november 2021

Wij hebben het hotel geboekt voor 1 overnachting. Jammer, dat iemand zo'n streek kan leveren om een wekker en radio in te programmeren, zodat het midden in de nacht afgaat. Wij moesten steeds het bed uit. Bij de 2e keer realiseerden wij dat het ingeprogrammeerd was. Helaas konden wij geen stekker vinden om het in zijn geheel uit te zetten. Het bleef doorgaan!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 3 november 2021

prima gelegen aan het station, centraal voor bereikbaarheid winkels en de zaal De Roma. Stille kamers , prima service en goede vriendelijke ontvangst. In de gezellige bar kan je tot laat nog iets drinken.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels