3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 136
Booking.comUS$ 136
Hotels.comUS$ 136
PricelineUS$ 136
Agoda.comUS$ 136
Prestigia.comUS$ 143
Beoordeeld op 30 augustus 2021

Uitstekende kamers met goede geluidsisolatie
check-in en check-out was niet OK en duurde veel te lang ondanks het feit dat al mijn gegevens beschikbaar zijn. Via de website ingeboekt maar fast pass check-in lukte toch niet.
Bar was gesloten alhoewel hiervan niets op de website staat of ook niet vermeld werd bij het inboeken.
liften komen niet altijd en het is niet duidelijk of ze naar beneden of naar boven gaan

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 30 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben 2 nachten verbleven in NH Collection Hotel en hebben ons heel relaxed gevoeld. Onze kamer was net naast de lift op het zesde, doch wij hebben hier niks van gemerkt. Heel goede geluidsisolatie. Zeer goede bedden en practische badkamer, met voldoende licht en make-up spiegel. Interessant voor dames die een bril dragen. Wij hadden een probleempje met de tv en onmiddellijk is iemand gekomen om dit te verhelpen. Ruime eetzaal en goed ontbijt. Top

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi en proper hotel op zich. Kamer was niet echt speciaal, geen leuk uitzicht. Ontbijt zou super geweest zijn moest de bakker smorgens langskomen zijn met vers brood. Maar nu was het brood hard en taai, duidelijk niet vers gebakken. Jammer een gemiste kans voor wat een top ontbijt had kunnen zijn.

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Erg goede service, mooie kamer met een mooi uitzicht op de stad en een lekker uitgebreid ontbijt buffet. Erg netjes en schoon. Goede locatie tegenover het station. Het is een 4 sterren hotel maar voelt als 5 sterren. Al met al zeker een aanrader!

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Fijn hotel erg vriendelijk personeel,
Ontbijt goed constant aangevuld , behulpzaam en bovenal vriendelijk personeel.
Een echte aanrader.
s'avonds aan de bar was het personeel ook super vriendelijk en werden we verwend met extra versnapering en snelle bediening.
Dit was eveneens bij de receptie wij hebben in ons leven vele hotels bezocht maar de mensen zijn hier oprecht vriendelijk.
Het is schoon en praktische mooie kamers.