“Boven verwachting”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Muiderberg, Nederland
2 beoordelingen
“Boven verwachting”
Beoordeeld op 25 februari 2020 voor een verblijf in februari 2020

Heel goede locatie, zeer goed verzorgd, schoon, prima ontbijt, vriendelijke ontvangst, goed gedaan Erik, onze complimenten

Datum van verblijf: februari 2020
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.