Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Antwerpen
vanaf US$ 24,86
vanaf US$ 62,15
Antwerp Bike Tours
69 beoordelingen
vanaf US$ 27,12
vanaf US$ 15,82
Beoordeeld op 8 september 2019

Dave onze gids heeft ons een hele leuke middag bezorgd.
Wij zijn door Antwerpen gefietst en hebben zoveel prachtige plaatsen gezien.
Dave vertelde bij iedere stop een interessant en boeiend verhaal.
De fietsen zijn erg fijn en we konden met gemak door de drukke straten fietsen.
Een aanrader voor wie meer wil weten over deze prachtige stad,

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Hartstikke leuk en interessant, echt een aanrader! Marijke was een prima gids met veel kennis en boeiende verhalen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 5 juli 2019 via mobiele applicatie

Eerste gidstoer van Marijke en hij was super. Goede kennis van het Antwerps verleden. Top gedaan. Zeker een aanrader

Beoordeeld op 1 juli 2019

Met mijn zus en broer hebben we de klassieke tour door Antwerpen gefietst met onze gids Phillipe. Dit was hartstikke leuk, hij nam de tijd, wist veel te vertellen op een leuke manier en we hebben plekken van Antwerpen gezien, waar we nog niet waren geweest en wat we zelf waarschijnlijk ook niet hadden kunnen vinden.

Erg geslaagd!

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 22 juni 2019 via mobiele applicatie

Vanmiddag een hele leuke fietstour door Antwerpen gedaan onder begeleiding van gids Dave. Een super gids, hij weet heel veel, neemt de tijd en kan super leuk en duidelijk vertellen! Een echte aanrader

Datum van activiteit: juni 2019