“Gezellig en informatief”

US$ 17,28*
Vanaf
Wandeltour: historisch Antwerpen
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Outdooractiviteiten in Antwerpen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek Antwerpen met de fiets! Je wil Antwerpen verkennen op een originele manier? De geleide fietstochten van Antwerp by Bike zijn precies wat je zoekt: een fietstocht van 2 of 3 uur die je de bekende en minder bekende plekjes in en rond de stad laat ontdekken. Bij Antwerp by Bike kan je kiezen uit 9 verschillende rondleidingen. De meest gevraagde rondleiding is Antwerpen, de klassiekers, waarin we de bekendste bezienswaardigheden in het centrum verkennen. Een ingekorte versie van Antwerpen klassiekers kun je ook per step en per streetstepper doen. Fiets je liever langs het water, dan is de blauwe route precies wat je zoekt! De groene route is vooral in de lente en zomer leuk, want daarin verkennen we de leukste parken in Antwerpen. Voor mensen die eens iets anders willen zien dan de toeristische highlights hebben we de rondleiding buiten het centrum ineengestoken, waarin we de platgetreden paden ver achter ons laten. Wil je nóg verder fietsen, dan is de havenrondleiding misschien iets voor jou. Tijdens de rondleiding Joods Antwerpen doorgronden we dan weer de mysteries van de joodse wijk. Tijdens de brouwersroute ontdek en proef je de geschiedenis van bier in Antwerpen.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden rondgereden door Pol. Hij was zeer informatief en op de hoogte van alle Antwerpse bijzonder- en eigenaardigheden. Goed gedaan! En aan te raden.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekijk meer beoordelingen
19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van Antwerpen en de vertelkunst van onze gids, Marc! Het is een aanrader! Boek tijdig, want het is echt populair!

Reizigers die Antwerp by Bike bekeken, bekeken ook

In Antwerp by Bike geweest? Deel je ervaringen!