Word beloond met One Key
Expedia.comUS$ 101
PricelineUS$ 100
Trip.comUS$ 96
Beoordeeld op 14 oktober 2022

Een schoon net hotel met vriendelijk personeel. Alles wat je nodig bent, is aanwezig. Lekker ontbijt. Voldoende variatie.
Vele recensies schrijven over een kleine badkamer maar alles is aanwezig en het is allemaal erg schoon. Dat vinden wij het belangrijkste.
Wij zouden zeker dit hotel adviseren!

Datum van verblijf: oktober 2022
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van ons team.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen in een nieuw ontwikkeld gebied op Zuid in Antwerpen
Hotel biedt een goede kamer wel eenvoudig maar netjes. Bedden zijn wat aan de smalle kant, goede kleine badkamer met lekkere douche. Tv met internationale zenders en mogelijkheid om streamingdiensten te bekijken. Rustig gelegen. Ontbijt was voldoende.

Kamertip: Garage onder het hotel
Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2022

Beste Frans,

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen.

We zijn erg blij dat u tevreden was met de prijs-kwaliteit verhouding en ligging van ons hotel.

Wat jammer dat u ook een minpuntje heeft ervaren. We noteren uw feedback om deze service in de toekomst te verbeteren.

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 29 december 2021

Kamer (212) is basic en klein maar prima. Geen geluidsoverlast gehad van buiten, deuren van andere kamers hoor je wel. Ontbijt is vrij simpel en broodjes kunnen verser maar an sich prima ontbijt. Je zit er wel erg dicht op elkaar gepakt maar het viel me op in andere restaurants dat je daar ook heel erg op elkaar zit, dus zal wel typisch Belgisch zijn. Een restaurant in het hotel zou voor mij van meerwaarde zijn geweest aangezien zowel in het centrum als bij de restaurantjes in de buurt v.h. hotel vrijwel nooit plek was. Fijn dat er een parking onder het hotel is en hoewel niet veel plaatsen, toch steeds plaats gehad. Wel vervelend dat je je auto uit moet om op de garage-bel te drukken en wachten tot je reactie krijgt om je kamernummer door te geven; tot 2 x toe flink nat geregend. Vriendelijk personeel. Supermakrt heel dicht bij maar ook in het hotel verkopen ze enkele versnaperingen (chips, Twix, drinken e.d.)

Kamertip: Wij hadden 212 en keken uit op het speelveld en paleis van justitie cq gerechtsgebouw
Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2021

Beste Birgit,

Hartelijk dank dat u de tijd nam om deze beoordeling te plaatsen.

We nemen uw opmerkingen over de ontbijtruimte zeker mee om deze zo te blijven verbeteren. Ons team bedankt u voor het compliment!

Een volgende keer staan we met plezier opnieuw voor jullie klaar.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 26 december 2021 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel aan de rand van het stadscentrum. Wij hadden een familiekamer voor 3 volwassenen en een kind. Kamer is erg klein voor 4 personen, met een erg kleine badkamer. Douche is klein, maar goed. Badkamervloer wordt tijdens het douchen wel nat doordat het douchescherm wat aan de korte kant is. Wastafelkraan staat niet goed boven de wasbak, waardoor het hele wastafelmeubel nat wordt tijdens gebruik van de kraan. Het is aan te bevelen om uw badtas niet op hetwastafelmeubel te plaatsen. De bedden in de slaapkamer zijn vreselijk hard; een houten plank met daarop een matras. Voor deze prijs hadden wij wel een iets betere kwaliteit bed verwacht, want dat is toch waar het uiteindelijk in een hotel om draait. Daarnaast is de luchtbehandeling in de kamer slecht te regelen; de hele nacht wordt er een luchtstroom de kamer in geblazen, welke op een gegeven moment aardig begint te irriteren. Zelfs in de uit-stand blijft de luchtbehandelingsinstallatie lucht blazen. Het ontbijt in het hotel is goed, maar zeer eenvoudig. Wij hadden 3 nachten in dit hotel geboekt, maar zijn na 2 slapeloze nachten naar huis gegaan en hebben onze trip in Antwerpen vervroegd afgebroken. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en correct. Uiteindelijk hebben wij restitutie aangeboden gekregen, omdat wij een nacht minder in het hotel hebben verbleven.

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

Het spijt ons dat de grootte van de badkamer en het comfort van jullie kamer niet aan jullie verwachtingen voldeed. Hopelijk kon ons goed ontbijt en de gastvrijheid van ons team toch wat goedmaken. Onze excuses dat jullie niet zo goed hebben kunnen slapen door de matrassen en de luchtregeling, we nemen deze opmerkingen mee en bespreken ze intern. Zo een dingen mogen jullie altijd melden aan de receptie zodat we het ter plaatse kunnen oplossen. We hopen dat jullie verblijf verder is meegevallen.

Met vriendelijke groeten en fijne feestdagen,

Beoordeeld op 6 september 2021

Door de ligging aan de rand van het stadscentrum en in de nabijheid van de ring is het hotel zeer makkelijk bereikbaar met eigen vervoer, er is tevens een tramhalte op wandelafstand. In de buurt is voldoende horeca. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel is kraaknet. De parkeerplaatsen in de kelder zijn zeer ruim en makkelijk toegankelijk.
De (bad)kamers zijn zeer klein, ze doen meer denken aan de kajuit van een schip dan aan een hotelkamer, er is amper plaats voor één koffer. De kamerfaciliteiten zijn beperkt; er is geen safe op de kamer, aan één kant van het bed is geen stopcontact. Het ontbijt is lekker en voldoende doch verwacht geen uitgebreid buffet.

Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback, we appreciëren dit ten zeerste.

Wij zijn blij dat u de vriendelijkheid van onze medewerkers en onze netheid optimaal vond! Jammer dat de badkamer aan de kleine kant was voor u. Hopelijk zorgde dat voor geen al te groot ongemak.

Graag tot nog eens.
Met vriendelijke groeten,