“goed restaurant”

vr 18-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 146 van 1.872 Restaurants in Antwerpen
4 weken geleden beoordeeld

Goed restaurant met kleine kaart gelegen in het Radisson Bleu Astrid hotel in Antwerpen. Wel prijzig.

7 september 2019 beoordeeld

Weekendje Antwerpen geweest, en heerlijk gegeten in restaurant ‘ Made in Antwerp’ van het prachtige Radisson hotel, wat een sfeervol hotel, echt geweldig! de bediening was super, zo gezellig en vol kennis, en de kok ook niet te vergeten, chapeau groet Lydia

7 september 2019 beoordeeld

Een hartstikke gezellige sfeer en super service door Derk. We werden warm welkom geheten en al gauw stond er een selectie aan hapjes klaar. Heerlijk hoofdgerecht en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ga gauw weer!

2 september 2019 beoordeeld

Gezellige, gastvrije sfeer. De cocktails zijn zeker aan te raden, vooral de bangkok Mule. En de barmannen zijn heel gezellig!!

2 september 2019 beoordeeld

Hier nu voor de derde keer wezen eten. Wederom heerlijk gegeten, en er wordt rekening gehouden met de wens van de klant. Snelle service en enthousiaste bediening. Wij komen zeker nog eens terug.

Reizigers die Made in Antwerp bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Made in Antwerp geweest? Deel je ervaringen!