“Heel gezellig sfeer en topbediening!”
Beoordeling van Baret Bar & Food

Baret Bar & Food
Geclassificeerd als nr. 122 van 1.575 Restaurants in Antwerpen
26 september 2020 beoordeeld

Een heel gezellig avond gehad bij Baret! Zelf een tapasplank samengesteld en deze was super lekker! De bediening was ook heel vriendelijk en niks was te veel gevraagd. Zeker 5 sterren waard!

Datum van bezoek: september 2020

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezellig!
Fantastisch ontvangst!
Warme inrichting!
.. en waanzinnige tapa’s!

WIJ KOMEN TERUG! ❤️

Datum van bezoek: augustus 2020
22 juli 2020 beoordeeld

Super vriendelijke bediening , overdreven lekkere mocktails ! Het is een echte aanrader. Ik voelde mij erg op mijn gemak met de huidige corona situatie. De baas kwam zelfs langs om ons te begroeten en te helpen indien nodig. Was een zeer prettige ervaring zonder enige fout!

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen met de nodige zorg in deze corona tijden. Elke werknemer was zeer behulpzaam en nam de moeite om ons te helpen. De kaart is zeer gevarieerd en er is voor iedereen wel iets te vinden. De mocktails zijn allemaal even lekker, als je langskomt zeker de strawberry mocktail proberen! Niks slecht te zeggen over de plaats en mensen, het is aanrader en ik kom hier zeker terug!

22 juli 2020 beoordeeld

Super vriendelijke bediening !!!
Megaa lekkere cocktails en eten !!!
Zeker een aanrader zomer en winter !!!

Reizigers die Baret Bar & Food bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Baret Bar & Food geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.