“Supper lekker en vriendelijke bediening! Zou het iedereen aanraden!!!”
Beoordeling van Pici

Pici
Geclassificeerd als nr. 475 van 1.729 Restaurants in Antwerpen
1 juni 2018 beoordeeld

Maandag 28/05/2018 ben ik zeer vriendelijk ontvangen geweest waardoor je je direct op je gemak voelt!
buiten de uitstekende bediening heb ik overheerlijk gegeten, alle pasta's waren vers gemaakt en was perfect afgewerkt op smaak.

Ik kom zeker terug!

Bedankt voor de aangename avond en tot snel!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. We namen de suggestie (tagliatelle met witte asperges en prosciutto di parma). Porties zijn niet te groot, volgende keer nemen wij nog een voorgerechtje.
Bedoening was heel hartelijk en steeds met de glimlach. Wij komen hier zeker nog terug!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten met een geweldige bediening op een zomers terras! Uit in eigen stad met de
gezellige drukte van de Dageraadplaats.
Elke.S

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie lenteavond in mei. Het was druk op het terras van het nieuwe pasta restaurant Pici, maar de vriendelijke bediening gaf ons aan waar er een tafeltje vrij kwam. Ik kom direct jullie tafel afruimen. Eens we zaten was ze haar belofte vergeten. Twintig minuten later toch al zwaaiend met de armen de aandacht getrokken van een andere ober. Zeer vriendelijk nam ze al een paar van de vuile tassen weg, met de belofte dat ze direct terugkwam met de menukaart. En kwartier later zaten we nog steeds aan de vuile tafel zonder menukaart. Dan maar opgestapt...

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Pici bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Pici geweest? Deel je ervaringen!