“je waant je in Thailand”
Beoordeling van SiamSally

SiamSally
Geclassificeerd als nr. 313 van 1.600 Restaurants in Antwerpen
4 weken geleden beoordeeld

vriendelijke ontvangst, mooi en speciaal ingericht

op vrolijke wijze, uitleg bij het menu door de gastheer

Dim Sum

verse dorade gegrild, wat een smaken .... heerlijk

keep the spirit!

we komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: augustus 2021

25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren weer eens culinair verwend geweest bij SiamSally. Begonnen met de onovertroffen Dim Sims en vervolgens een Thaïse specialiteit om duimen en vingers van af te likken. Steeds goede bedoening en sfeer. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2021
9 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dikwijls over horen praten en nu eindelijk geweest
Gemoedelijke en vriendelijke ontvangst
Zeer mooie maar vooral speciale inrichting
Het eten word ala minuut gemaakt en super vers
Keuze was er niet in overvloed maar de gerechtjes die ze serveerde waren lekker
Maar heel anders dan een thais restaurant wat we gewoon zijn
De bediening was ook super en vlot

Datum van bezoek: oktober 2020
24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier al enkele keren geweest en het is al altijd heerlijk geweest! Ook de bediening is super. Echt het totaalpakket! Goede sfeer, altijd welkom. FANTASTISCHE ribben! Echte Thaise keuken.

Datum van bezoek: september 2020
26 juni 2020 beoordeeld

Super gezellig en zeer vriendelijke bediening. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo lekker heb gegeten!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die SiamSally bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In SiamSally geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.