“Een fijne plek”
Beoordeling van Buffet Restaurant by Souzan

Buffet Restaurant by Souzan
Geclassificeerd als nr. 922 van 1.712 Restaurants in Antwerpen
1 juni 2018 beoordeeld

We waren erg gecharmeerd door de vriendelijke en warme ontvangst (door de eigenaar?). Aangezien het nog vroeg op de avond was, lag het buffet er nog onaangeroerd bij. Mooi om te zien, verzorgd, gevarieerd en lekker. We vinden dit een toppertje.

19 mei 2018 beoordeeld

Er is veel te weinig variatie op het buffet. We kregen maar 1 lamscorteletje per persoon van de grill en geen variatie van 3 soorten zoals vermeld op hun menu. Dus voor de mensen die geen lamsvlees lusten... dikke pech!!! De 3 nagerechten zijn baklava, koekjes met pinda’s en koekjes met pijnboompitten. De 4 kleine pot meze op de tafel daar wachten we nog steeds op.

12 mei 2018 beoordeeld

Souzan is een Perzisch restaurant in de drukke uitgangsbuurt van Antwerpen.

Een buffet formule maakt het zeer betaalbaar. Je kan er genieten van verschillende koude en warme gerechten. Een vlotte en vriendelijke bediening en een groot terras maakt het extra leuk.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs, kwaliteit een topper.
Zeer uitgebreid en verzorgd buffet, vriendelijke bediening , geen vraag te veel.
Geslaagde avond en vooral lekker gegeten voor herhaling vatbaar

19 april 2018 beoordeeld

Eten niet lekker, zeker geen aanrader
het eten was niet vers bereid, stond er al precise paar dagen!

Reizigers die Buffet Restaurant by Souzan bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Buffet Restaurant by Souzan geweest? Deel je ervaringen!