“schitterend concept”
Beoordeling van GILLIA smiles & pasta

GILLIA smiles & pasta
Geclassificeerd als nr. 461 van 1.642 Restaurants in Antwerpen
30 mei 2018 beoordeeld

Heel tof concept, lekker gegeten, bediening top. Kortom een aanrader van formaat!!!
Naar het schijnt ook in Dendermonde. Hopelijk vlug in Gent

24 mei 2018 beoordeeld

Gastvrije ontvangst, lekkere pasta en leuk concept. Je kan zowel je saus, pasta als topping kiezen. Voor herhaling vatbaar.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer warme ontvangst, mooie locatie, goed concept, super lekkere pasta. Een aanrader voor ‭wie houdt van Italië en al zijn lekkers

17 mei 2018 beoordeeld

Zeer warm ontvangst, eten van topkwaliteit en heel gezellig ingericht! Zeker een aanrader voor pastaliefhebbers!! Doe zo voort, want mij zien jullie zeker terug!!

13 mei 2018 beoordeeld

Superwarme ontvangst met een grote glimlach, telkens weer. Een heerlijk frisse, parelende Lambrusco als aperitief en ik waan me meteen op een zuiders zonnig terras. Originele formule waarbij je zelf de verse pasta, huisbereide saus en toppings kan combineren. Voor elk wat wils dus, ook veggie. De pasta pomodori met Berloumi is alvast top! Om over de overheerlijke desserts nog maar te zwijgen. Zeker een bezoekje waard! Alla prossima volta!

Reizigers die GILLIA smiles & pasta bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In GILLIA smiles & pasta geweest? Deel je ervaringen!