“Druk en klein maar erg gezellig”
Beoordeling van De Pottekijker

De Pottekijker
Geclassificeerd als nr. 33 van 1.751 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Barbecue, Belgisch, Frans, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje winkelen met mijn dochter op aanraden van een oud klasgenootje hier terecht gekomen. Het was net voor 18 uur, de deur was nog op slot maar er zaten ook al mensen binnen waardoor dat wat verwarrend was. Alle tafels waren gereserveerd maar er bleek een annulering te zijn en we konden aanschuiven aan het kleinste tafeltje beneden. Niet heel comfortabel maar dat namen we graag voor lief.
We bestelden voor- en hoofdgerecht. Allemaal erg lekker maar het hoofdgerecht is enorm en daardoor kregen we onze borden niet leeg.
Geen ruimte meer voor een toetje!
Prijs/kwaliteit is prima.
Er kwamen die avond nog ontelbaar veel mensen binnen die nul op rekest kregen. Reserveren is dus zeker nodig!
Het enige minpuntje was dat doordat wij dicht bij de deur zaten we elke keer in de kou zaten als er mensen in en uit gingen en dat was dus nogal vaak.
Ik hoorde meer gasten zich daarover beklagen.
Misschien toch een bordje op de deur hangen ook al is dat wat onpersoonlijk.

Datum van bezoek: januari 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom het jaar afgesloten met een etentje bij De Pottekijker. Het eten was heerlijk. Na twijfel toch weer vispannetje genomen, echt mijn favoriet! Ondanks drukte was het personeel uiterst vriendelijk, al met al was het een geslaagde avond!

Datum van bezoek: december 2018
10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig restaurantje, aangename bediening en lekker eten.
Zeer schappelijk van prijs.
In het weekend is reserveren zeker noodzakelijk!

Datum van bezoek: december 2018
15 november 2018 beoordeeld

Enerzijds via een kennis anderzijds ook even op Tripadvisor gechecked, zijn we in de Pottekijker terecht gekomen; vrij laat gaan dineren want was eerder volgeboekt. Reuze aangenaam ingericht mooi intiem verlicht , lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. De prijs/kwaliteit/kwantiteit was dik in orde.

Datum van bezoek: oktober 2018
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week in Antwerpen op zoek geweest naar leuke restaurants, waar je natuurlijk ook nog lekker kunt eten.
De Pottekijker is zo een restaurant. Klein en altijd druk bezet, dus hadden we geluk nog een tafel voor 2 te kunnen krijgen. Het personeel was erg vriendelijk en de gerechten waren voortreffelijk. We hebben hier heerlijk gegeten. Wel vonden we het comfort qua tafels en stoelen niet geweldig. Wij hadden een heel smal tafeltje waar amper 2 borden op pasten. Ook vonden we tafel te laag ten opzichte van de stoel.
Maar desondanks raden we dit restaurant wel aan bij een bezoek aan Antwerpen.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die De Pottekijker bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In De Pottekijker geweest? Deel je ervaringen!