“ontdekking !”

Keukens: Barbecue, Belgisch, Frans, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Enerzijds via een kennis anderzijds ook even op Tripadvisor gechecked, zijn we in de Pottekijker terecht gekomen; vrij laat gaan dineren want was eerder volgeboekt. Reuze aangenaam ingericht mooi intiem verlicht , lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. De prijs/kwaliteit/kwantiteit was dik in orde.

Datum van bezoek: oktober 2018

9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week in Antwerpen op zoek geweest naar leuke restaurants, waar je natuurlijk ook nog lekker kunt eten.
De Pottekijker is zo een restaurant. Klein en altijd druk bezet, dus hadden we geluk nog een tafel voor 2 te kunnen krijgen. Het personeel was erg vriendelijk en de gerechten waren voortreffelijk. We hebben hier heerlijk gegeten. Wel vonden we het comfort qua tafels en stoelen niet geweldig. Wij hadden een heel smal tafeltje waar amper 2 borden op pasten. Ook vonden we tafel te laag ten opzichte van de stoel.
Maar desondanks raden we dit restaurant wel aan bij een bezoek aan Antwerpen.

8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk knus en gezellig restaurant waar je overheerlijk kunt eten. Zeker voor de grote honger! De porties zijn buitengewoon groot voor de prijs die je betaalt. Zeker een aanrader!

8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan hier maandelijks uiteten, altijd zeer vriendelijke bediening, uitermate goed eten (enorme porties voor grote honger), sublieme huiswijn. Zeker je geld waard.

29 oktober 2018 beoordeeld

Met hoge verwachtingen dit restaurant bezocht.Erg gezellig binnen.Vriendelijke bediening. Vlees was bij beiden te ver gegaard en smakeloos. erg jammer!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die De Pottekijker bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In De Pottekijker geweest? Deel je ervaringen!