“Onze vaste stek”

Keukens: Barbecue, Belgisch, Frans, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan hier maandelijks uiteten, altijd zeer vriendelijke bediening, uitermate goed eten (enorme porties voor grote honger), sublieme huiswijn. Zeker je geld waard.

Datum van bezoek: november 2018

29 oktober 2018 beoordeeld

Met hoge verwachtingen dit restaurant bezocht.Erg gezellig binnen.Vriendelijke bediening. Vlees was bij beiden te ver gegaard en smakeloos. erg jammer!

29 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit knusse restaurantje. We hadden geluk dat er nog een tafeltje over was. De rest van de avond alle klanten nee moeten verkopen omdat het vol was (alleen met reservering). Dat was overigens wel een beetje vervelend; we zaten dicht bij de deur (iedereen wel, klein restaurantje) en we vroegen het personeel al of het een idee was een briefje/bordje op te hangen: Vanavond alleen met reservering. Het tochtte nogal, was fris elke keer dat mensen het krappe paadje door moesten.

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben twee keer lekker gegeten in De Pottekijker. De lamskroon, de tournedos en het stoofpotje zijn uitstekend. De bediening is zeer vriendelijk. Tijdig reserveren is aan te bevelen.

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer hier gaan eten samen met mijn partner. wel klein binnen maar gezellig. Zéér lekker gegeten, beiden de mixed grill genomen en dat is bijzonder goed meegevallen, alles erop en eraan zelfs 4 potjes saus. Wij zijn beiden grote eters en hebben het niet op gekregen dus wel zeer grote porties voor zeer goede prijs.

Reizigers die De Pottekijker bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In De Pottekijker geweest? Deel je ervaringen!