“Lekker eten in sfeervol restaurant”
Beoordeling van De Pottekijker

De Pottekijker
Geclassificeerd als nr. 32 van 1.733 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Barbecue, Belgisch, Frans, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben twee keer lekker gegeten in De Pottekijker. De lamskroon, de tournedos en het stoofpotje zijn uitstekend. De bediening is zeer vriendelijk. Tijdig reserveren is aan te bevelen.

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste keer hier gaan eten samen met mijn partner. wel klein binnen maar gezellig. Zéér lekker gegeten, beiden de mixed grill genomen en dat is bijzonder goed meegevallen, alles erop en eraan zelfs 4 potjes saus. Wij zijn beiden grote eters en hebben het niet op gekregen dus wel zeer grote porties voor zeer goede prijs.

8 oktober 2018 beoordeeld

Op zaterdag avond met tweetjes heerlijk gegeten in dit sfeervolle, restaurant. De gerechten zijn heerlijk, en de bediening is erg vriendelijk. Kortom, voor herhaling vatbaar!

1 oktober 2018 beoordeeld

Al 15 jaar ongeëvenaarde kwaliteit! Wij hadden nog eens een avondje vrij (kindjes op schooluitstap) en meteen was het duidelijk dat wij naar ons favoriete restaurant zouden gaan om nog eens met zijn tweetjes te tafelen. Is het nu voor de onvergetelijke peppersaus, de geweldige vleesgerechten of de verschillende klassieke voor- of nagerechten, je zal zeker iets vinden waar je voor zal terugkomen. De service is altijd correct en vriendelijk. Absolute aanrader voor iedereen! Leung-Chan

1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd voor acht personen. Iedereen heeft ontzettend hard genoten. Wat je ook bestelt, het zijn grote porties. Dit alles kon lekker doorgespoeld worden met een zeer lekkere Chardonnay. Prijs/kwaliteit ben je hier zeker aan het goede adres. Zeer vriendelijke bediening ook. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die De Pottekijker bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In De Pottekijker geweest? Deel je ervaringen!