“15 years and counting...”
Beoordeling van De Pottekijker

De Pottekijker
Geclassificeerd als nr. 32 van 1.733 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Barbecue, Belgisch, Frans, Steakhouse
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 oktober 2018 beoordeeld

Al 15 jaar ongeëvenaarde kwaliteit! Wij hadden nog eens een avondje vrij (kindjes op schooluitstap) en meteen was het duidelijk dat wij naar ons favoriete restaurant zouden gaan om nog eens met zijn tweetjes te tafelen. Is het nu voor de onvergetelijke peppersaus, de geweldige vleesgerechten of de verschillende klassieke voor- of nagerechten, je zal zeker iets vinden waar je voor zal terugkomen. De service is altijd correct en vriendelijk. Absolute aanrader voor iedereen! Leung-Chan

Datum van bezoek: oktober 2018

1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd voor acht personen. Iedereen heeft ontzettend hard genoten. Wat je ook bestelt, het zijn grote porties. Dit alles kon lekker doorgespoeld worden met een zeer lekkere Chardonnay. Prijs/kwaliteit ben je hier zeker aan het goede adres. Zeer vriendelijke bediening ook. Een aanrader!

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten zaterdagavond. Wel gereserveerd, is ook nodig. We hadden een tafeltje boven, waar het vreselijk warm was. Maar........ dat namen we op de koop toe. Vriendelijk personeel. Het eten was echt goddelijk. Vooraf hadden mijn zoon en ik carpaccio en mijn man garnalen. Erg lekker. Het hoofdgerecht was voortreffelijk. Mijn zoon had mixed grill en wij hadden Victoriabaarsfilet in papillot. Geweldig, het was veel en super lekker. Na het betalen kwam de serveerster achter ons aan omdat er een fout was gemaakt in de rekening. En kregen we nog geld terug. Topbediening!

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaliter altijd tevreden, echter vandaag zeer chagrijnige gehaaste bediening (jongeman) en slechte cappuccino. Toen ik vroeg of het cappuccino was, omdat het melkschuim geheel afwezig was, kreeg ik te horen dat dat is hoe de koffiemachine ze maakt, en zag ik de jongeman met zijn ogen rollen richting collega. Voor ons even geen Pottekijker meer.

27 september 2018 beoordeeld

Dit restaurant is een echte aanrader.
Lekkere gerechten aan een gemiddelde prijs.
De vissoep is echt voortreffelijk.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die De Pottekijker bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In De Pottekijker geweest? Deel je ervaringen!