Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$Ā 140
Hotels.comUS$Ā 140
Expedia.comUS$Ā 140
TripadvisorUS$Ā 140
Skyscanner.com
Agoda.comUS$Ā 140
AlgotelsUS$Ā 152
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (568)
Beoordelingen filteren
568 resultaten
Waardering van reizigers
319
182
40
16
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
319
182
40
16
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 568 beoordelingen
Beoordeeld op 18 april 2023

Zeer mooi en aangename kamer. We hadden een familiekamer en deze was zeer ruim. Ook zeer comfortabele bedden. Propere en goede badkamer. Lekker ontbeten, goede ligging. Hier komen we zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2023
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank JilC87
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2023

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik ben verheugd om uw algemeen goede scores te zien die aangeven dat u tevreden was en dat u genoten heeft van uw verblijf.

Aarzel niet om ons uw suggesties te laten weten over hoe we uw volgende verblijf nog comfortabeler en aangenamer kunnen maken.

Nogmaals bedankt voor uw mooie score en we hopen dat we in de toekomst u vaker terug van harte mogen verwelkomen.
.
Namens ons gehele team wens ik u een mooie dag toe.

Hartelijke groeten,

Lesley Middleton
Front Office Supervisor
Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 april 2023

Weekend van 16 april met mijn kinderen in het Hampton Hotel geweest.Prijs-Kwaliteit prima!Service en faciliteiten prima in orde.Heerlijk gesport in de fitnessruimte.Kamers ruim en schoon.
Dank jullie wel,we komen zeker terug.
Raymond Talhout

Kamertip: nvt
Datum van verblijf: april 2023
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Raymond T
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2023

Beste Raymond,

Vriendelijk bedankt voor uw review en uw verblijf in ons hotel met uw gezin!

We zijn blij om te lezen dat het hotel en de fitness u goed is bevallen.

We hopen jullie graag in de toekomst terug te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Lesley Middleton
Front Office Supervisor
Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 april 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden van het Hilton iets meer verwacht. We hadden een kamer opde 4e verdieping (425) welke qua grootte prima was. Echter was het ... saai en erg basic. Het raam kon niet open voor wat frisse lucht, het uitzicht was... er niet. Wij vonden t bed te hard; maar dat is persoonlijk. Kamer was overigens schoon. Badkamer prima qua handdoeken en doucheproducten maar qua water een slappe straal die van warm naar koud ging en vice versa. Het ontbijt was erg druk. Het aanbod was niet bijzonder te noemen maar genoeg. Helaas was de koffiemachine kapot en kregen we oploskoffie uit thermoskannen. Als er een briefje op de machine was gehangen dat er nog een machine stond (op een andere plaats) hadden we niets hoeven laten staan. Al met al vinden wij dit hotel re duur voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank edenjet
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2023

Beste gast,

Dank u wel voor uw verblijf bij ons en ook uw feedback.

In verband met het raam is dit een bewust keuze voor het volledig hotel omdat het hotel direct naast het station gelegen is, om veel lawaai van de treinen en slechte lucht van het station te voorkomen. Vandaar een centrale lucht ventillatie systeem voor alle kamers en geen ramen die open kunnen. Tevens is het vanwege de veiligheid in Belgie ook niet meer toegestaan. Toch begrijp ik dat dit vervelend kan zijn en hiervoor mijn excuses. Uw feedback hier omtrent wordt in acht genomen en we kunnen in de toekomst kijken of er een andere mogelijkheid is.

Onze excuses voor het ongemak aan het ontbijt en wij nemen uw feedback zeer ten harte. Helaas kan ik in uw beoordeling niet zien wanneer u bij ons geweest bent, maar het klopt dat een paar weken terug wij een probleem hadden dat beide koffiemachines waren uitgevallen en de technieker van dit bedrijf niet gelijk kon verhelpen. Het spijt ons zeer dat u dit heeft mee moeten ervaren, maar we kunnen u verzekeren dat dit niet van onze gewoonte is. Wij tonen u dit graag bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Namens ons gehele team, wens ik een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Lesley Middleton
Front Office Supervisor
Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 maart 2023 via mobiele applicatie

Zeer goed, mooi en nieuw hotel. Kamers ruim, mooi ingericht, goed bed en hoofdkussen. Ontbijt uitgebreid en top. Vriendelijke ontvangst. Locatie perfect. Ik zou hier weer verblijven bij een volgend bezoek aan Antwerpen en zou het iedereen aanbevelen.

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank TimeOut_10
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2023

Beste gast,

Vriendelijk bedankt voor uw review en uw verblijf in ons hotel! We zijn blij om te lezen dat de kamer en de lontvangst u goed is bevallen.

We hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Dhr. Lesley Middleton
Front Office Supervisor
Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 februari 2023 via mobiele applicatie

Het hotel ligt over het station naast de meir en het Astridplein.
Het is personeel is super vriendelijk niets op aan te merken.
Kamer was zeer klein en aan de achterkant gelegen wat betekent recht uitkijkend op de lelijke muur van de achterkant van een appartementengebouw.
Er kon geen raam worden geopend dus ook niet verlucht.
Op het eerste zich lijken het goede bedden maar als een 3 uur ligt voel je de veren erdoor.
De douche was lauw en kreeg je niet warmer ook al stond de kraan op maximum. Wanneer je de badkamerdeur wil sluiten moet je kiezen of de kleerkast dicht of de badkamer dicht want is 1 deur.
Onze telefoon begon spontaan te rinkelen om.2.30h zodat ik hem gewoon uit de stekker trok want niks hielp.
Het ontbijt is zeker met voldoende keuze alsook vers gebakken wafels.
Alleen de koffie was wederom niet warm genoeg en het fruitsap werd zo aangelengd dat het meer water met een smaakje was dan fruitsap.

Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank verbeeck
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2023

Geachte Mvr/Mr Verbeeck

Hartelijk dank voor uw feedback en voor uw verblijf in ons hotel tijdens uw bezoek aan Antwerpen.

Wij zijn blij om te lezen dat de locatie en het personeel u goed is bevallen.
Bepaalde kamers zijn spijtig genoeg aan de achterkant van het gebouw waardoor we niet veel opties hebben, alhoewel wij zijn aan het kijken naar de opties om de muur op te frissen. Wat betreft de ramen, die zijn in het gehele hotel gesloten vanwege veiligheidsredenen, alle kamers zijn wel uitgerust met een constant ventilatiesysteem.
De technische mankementen worden zo snel mogelijk opgevolgd met het technische departement zodat deze niet meer voorkomen in de toekomst. Waar nodig zetten wij ook matrasstoppers op de bedden om deze zachter te maken.
De instellingen van de sapmachine zijn alreeds aangepast zodat er meer smaak zit in de sappen.

Onze excuses voor al de ongemakken tijdens uw verblijf en we hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Wegens het volledige team wensen wij u nog een fijne dag.

Met vriendelijke groeten,

Matej Kovacevic
Reservations Supervisor
Hampton by Hilton Antwerp Central Station

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken