Beste gast,
Dank u wel voor uw verblijf bij ons en ook uw feedback.
In verband met het raam is dit een bewust keuze voor het volledig hotel omdat het hotel direct naast het station gelegen is, om veel lawaai van de treinen en slechte lucht van het station te voorkomen. Vandaar een centrale lucht ventillatie systeem voor alle kamers en geen ramen die open kunnen. Tevens is het vanwege de veiligheid in Belgie ook niet meer toegestaan. Toch begrijp ik dat dit vervelend kan zijn en hiervoor mijn excuses. Uw feedback hier omtrent wordt in acht genomen en we kunnen in de toekomst kijken of er een andere mogelijkheid is.
Onze excuses voor het ongemak aan het ontbijt en wij nemen uw feedback zeer ten harte. Helaas kan ik in uw beoordeling niet zien wanneer u bij ons geweest bent, maar het klopt dat een paar weken terug wij een probleem hadden dat beide koffiemachines waren uitgevallen en de technieker van dit bedrijf niet gelijk kon verhelpen. Het spijt ons zeer dat u dit heeft mee moeten ervaren, maar we kunnen u verzekeren dat dit niet van onze gewoonte is. Wij tonen u dit graag bij een volgend bezoek aan Antwerpen.
Namens ons gehele team, wens ik een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Lesley Middleton
Front Office Supervisor
Hampton by Hilton Antwerp Central Station