5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 144
HamptonUS$ 144
eDreamsUS$ 144
4 weken geleden beoordeeld

Top en fijn verblijf gehad. Want ik mocht genoten van een triple karmeliet een heerlijke biertje en de receptioniste van 11-09 leek op Paris Hilton. Me beste vriendin! Tot ziens! En Aloha ik wil weer in het Hampton Hilton verblijven.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear Assissa,

Glad to hear that you have enjoyed your stay with us ! We will make sure to share this review with our team, they will be more than happy to hear this !
Looking forward to welcoming you back again !

Beoordeeld op 5 september 2021 via mobiele applicatie

Naast de perfecte locatie is dit een prettig hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een bagagedepot aanwezig, sportruimte met voldoende mogelijkheden, het ontbijt is uitgebreid. De kamer was ruim, strak en schoon. Fijn verblijf gehad!

Datum van verblijf: september 2021
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2021

Dear Laura,

We are so happy to hear that you have enjoyed our hotel! We will be sharing this review with our colleagues, who are always around to help.

We hope to be able to welcome you soon,

Kindest regards,

Beoordeeld op 2 september 2021

Goede accomodaties, excellente ligging, mooie ruime kamer, ruime eenpersoonsbedden.
Ontbijt was zeer goed, groot aanbod, werd snel aangevuld, lekkere koffie.
Vriendelijk personeel. Zeer klantvriendelijk.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Thank you for staying with us ! We are so happy to hear so many good things. We are going to share this review with our team and we are looking forward to welcoming you again, with good coffee and great experiences!

Beoordeeld op 31 augustus 2021 via mobiele applicatie

Modern hotel met vriendelijke receptie.
Complete en schone kamers.
Goede bedden en douches.
Gratis Wifi.
Parkeren met hotel korting in nabij gelegen garage.
Goed uitgebreid ontbijt met tijdslot vanwege Corona maatregelen.
Goed gelegen t.o.v. het station, de Meir/Keizerlei, Chinese buurt, ZOO en diamantwijk. Helaas hangen er veel zwervers in de straat rond.

Kamertip: Hou je spullen goed in de gaten als je naar het hotel loopt; helaas trekt het station ook veel minder verfijnde mensen aan.
Datum van verblijf: augustus 2021
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Dear Robert,

Thanks for choosing Hampton by Hilton Antwerp Central Station for your stay in Antwerp. We are happy to hear that you have found our location perfect for all the city attractions, but we are sorry to hear that you didn't feel completely safe in the area.

Please note that our main doors are always closed for security after 9pm .

We will share the great review with the team and we hope to be able to welcome you soon !

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Het hotel is heel modern, keurig schoon en het personeel is erg vriendelijk. Wij hadden een (relatief kleine) queensize kamer 09 op de begane grond. De kamer was heel netjes schoon, mooie badkamer ook. Het ontbijt was super. We hebben heerlijke Belgische wafels gegeten. Er staat ook een wafelijzer om ze op te warmen. Ook de rest van het ontbijt was heel uitgebreid en goed. Alles is op loopafstand in de stad, ook heel fijn.

We vonden het bed niet lekker liggen (heel hard), maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. De bedden kraken ook erg, je wordt ervan wakker als je 's nachts omdraait. Dat vinden we wel een verbeterpuntje.

Kamertip: Wij zouden voor een kingsize bed gaan. We vonden de queensize kamers klein
Datum van verblijf: augustus 2021
Linda Hundersmarck, General Manager van Hampton by Hilton Antwerp Central Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Thank you for choosing Hampton by Hilton Antwerp while in Belgium!

We are happy to hear that you have enjoyed our hotel, but we are sorry to hear about the beds. We will make sure to check as a restful night is important for all our guests.

We are looking forward to welcoming you to Antwerp again !