andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Beschrijving appartement komt of kwam niet overeen met de werkelijkheid”
Beoordeeld op 24 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Ons gezelschap bestaande uit 4 personen had dit appartement uitgekozen vanwege de lift. Mijn ouders zijn hoogbejaard en niet meer in staat om trappen te lopen. Tot onze grote verbijstering was er geen lift aanwezig terwijl dit wel in de beschrijving werd genoemd. Na heen en weer gebel en bewijs opsturen (schermprint) en een uiterst onplezierig en onprofessioneel gesprek met een medewerkster van Smartflats.be werd ik door Andrea professioneel geholpen. Zij bood ons een ander appartement aan. Voldeed niet aan onze eisen, 3 slaapkamers, maar er was gelukkig wel een lift aanwezig. Dit appartement hebben we na bezichtiging uiteindelijk maar genomen ondanks dat er 1 slaapkamer minder was, de ligging in een steeg was ook niet ideaal. Een super slecht begin van ons verblijf in Antwerpen!! Mijn waardering voor dit appartement is dus gebaseerd op deze ervaring en zegt genoeg over deze organisatie die de info van andere partijen waar ze zaken mee doet niet of onvoldoende controleert.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Antwerpen

Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren