“Goed maar traag”
Beoordeling van Doi doi

Doi doi
Geclassificeerd als nr. 489 van 1.717 Restaurants in Antwerpen
31 mei 2018 beoordeeld

De geserveerde gerechten waren zonder meer goed. De bediening is erg vriendelijk en hartelijk. Op het ogenblik van ons bezoek was het druk -maar niet uitzonderlijk- en moesten we erg lang wachten. Meer dan 2 uur voor een eenvoudig voor- en hoofdgerecht was net iets te veel van het goede. De plantenbakken op het terras die tegen de tafels staan zijn niet zo praktisch en niet perfect verzorgd. De rest van het restaurant is wel erg proper en hip. Ik zou nog terug gaan, maar niet meer als het er relatief druk is.

28 maart 2018 beoordeeld

Heerlijke Pho gegeten voor een correcte prijs.
Hieronder staan enkele comments dat een kom Pho niet voldoende zou zijn, maar er is een mogelijkheid om voor €2 extra een grote kom te krijgen.
Als grote eter had ik hier zeker voldoende mee gegeten.

's avonds gewoon via Deliveroo nogmaals besteld bij Doi Doi omdat we er zo tevreden van waren.

10 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben met enkele vriendinnen deze nieuwe zaak gaan uitproberen.
We hadden een pho beef,vegan pho en een kimchi bowl fried rice besteld.
Mijn vriendinnen hadden met de pho niet genoeg als een volwaardige hoofdmaaltijd en dus bestelde ze nog een extra vegan noodle salad waarvan ze de noodle vergeten waren en alleen de sla kreeg en een soya pudding.
De soja pudding kostte 7 euro en we kregen hiervoor een kleine hoeveelheid pudding in een champagne coupe. De soja pudding is niet te eten vonden we en vrij duur voor zo een kleine portie.
De lemon grass tea was wel heel lekker
Dus ik vind dat er veel ruimte is voor verbetering.

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi kader, perfecte bediening en onvoorstelbaar lekker eten. Absolute aanrader. Hier kom ik zeker terug!

15 november 2017 beoordeeld

Als je naar Antwerpen komt! Dit is 'the place to be'! Gezellig, goede bediening, zeer knap interieur ! Een aanrader!
------- >. Great food, awesome tastes. < ----------

Reizigers die Doi doi bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Doi doi geweest? Deel je ervaringen!