TripAdvisor
Antwerpen
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Toffe inrichting en lekker eten”
Beoordeling van Lazy Jack

Lazy Jack
Geclassificeerd als nr. 1.033 van 1.874 Restaurants in Antwerpen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere hamburger met side dishes gegeten.
Er heerst een toffe en gemoedelijke sfeer, op een makkelijk bereikbare locatie (met gratis parking!) en leuk ingericht. Zeker een plek om met vrienden te doen! En daarna stad Antwerpen in te trekken.

Beetje vreemd was dat de bediening zeer snel kwam afruimen (halve glazen bv.). Bij het voorgerecht “naanbrood met hummus” was er zeer veel hummus en weinig brood. Na het “extra brood” vragen kregen we extra brood.

We komen graag terug, al was het maar voor de leuke decoratie.

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super origineel leuk kader, lekker eten; maar jammer van de service.
Bediening is niet snel aanspreekbaar om iets bij te bestellen en om te mogen afrekenen moet je ook heel lang wachten.
Bij een andere gelegenheid wilden we om 16u iets nuttigen op het terras, maar dat ging niet omdat de tafels moesten gedekt worden voor het avondeten. Dat is wel heel ruim van tevoren. We hebben dan maar elders gedronken en later ook gegeten...

Datum van bezoek: oktober 2018
11 augustus 2019 beoordeeld

Heel toffe locatie en zeker bij mooi weer. Toffe trendy inrichting; Heel lekkere vleesgerechten aan betaalbare prijzen. Vriendelijke bediening

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuke locatie, trendy inrichting, overheerlijk qua eten met topservice! Een aanrader voor groot en klein!

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere vleesgerechten, de steak en hamburger zijn bij de besten in Antwerpen. Minpunten zijn de erg lang wachttijden (ca. anderhalf uur bij ons) en het zeer beperkt aanbod aan vegetarische alternatieven. Setting in de zomer, terras aan het Kattendijkdok, is wel top.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Lazy Jack bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Lazy Jack geweest? Deel je ervaringen!