“Heel lekkere en gezonde voeding, prima aanbod en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Murnifood

Murnifood
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 653 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
14 september 2019 beoordeeld

- Locatie, vlakbij het Museum voor Schone Kunst en de Kaaien
- Interieur en terrs: erg mooi en gezellig
- Kaart: super ontbijt zowel voor ontbijt als lunch (en in de avond ook) + ook veel drankopties (ook veel originele sapjes en warme dranken)
=> leuke namen voor de gerechten en toffe side dishes
=> veel gluten-, zuivelvrije en vegan opties...
- Eten: erg lekker en grote porties (ookmooie borden)
- Vriendelijke en behulpzame bediening

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Half glas cava gekregen ipv een vol glas. Vroeg aan de garçon om het wat te vullen maar is blijkbaar de gewoonte zei hij. Het brood bij de salade was precies van de dag ervoor.

Erg jammer want het is wel een toplocatie. Ik had er meer van verwacht.. na het lezen van de recensies.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker! Een dikke boterham met kruidenkaas, kerstomaten, sla, komkommer, gebakken halloumi en zaatarkruiden. Vrij prijzig maar wel heel lekker. Vriendelijke en snelle bediening. Zo lekker dat ik de boterham zelf thuis al nagemaakt.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi gelegen in Park Den Brandt. Fietsen kunnen voor de deur gezet worden en ook gemakkelijk om met de auto te komen. Mooi pand dat mooi en gezellig aangekleed is. Elegant servies. Leuke en originele ontbijtformules en vegatariërs en mensen die geen gluten eten, hebben hier een ruime keuze. Veel soorten speciale thee en koffie. Supervriendelijke bediening. Origineel op veel vlakken. Ik kom zéker nog terug!

Datum van bezoek: juli 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Op de locatie valt al vast niets aan te merken :zowel binnen als buiten aangenaam. Spijtig dat bijna alle alcoholvrije cocktails op de kaart nog niet geleverd waren.
De zoete patatfrietjes vond ik heerlijk. Het stoofpotje met vis was wel een kleine portie en echt te duur want veel vis was er niet in te vinden : wel lekkere saus erbij met groentjes. Ondanks dat Ik het toch wat te duur vond, kom ik waarschijnlijk nog wel eens terug : al is het alleen al voor de ligging en de zoete patatfrietjes.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Murnifood bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Murnifood geweest? Deel je ervaringen!