10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben buiten op het terras gegeten heerlijk voorgerecht met burata kaas en heerlijke zeetong en asperges met gerookt hesp heerlijke combinaties met lekkere huiswijn niet de goedkoopste maar wel topkwaliteit

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
484hans, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2018

Beste Dirk,
Het doet ons plezier om te lezen dat U van onze beleving genoten heeft.
We hopen U snel opnieuw te mogen ontvangen.
Warme groeten,
Hans Otten

8 mei 2018 beoordeeld

We hebben wederom genoten van ons verblijf in U Eat & Sleep Antwerp. De locatie is fantastisch tegenover de MAS en aan de binnenhaven geeft een hele bijzondere sfeer. En dat op wandelafstand van het centrum.

Kamertip: Wij hadden een kamer met uitzicht op de MAS. Wij hebben vorige keer een ander type kamer die ook fantastisch was.
  • Verbleef: april 2018, reisde met familie
484hans, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

Beste Nicole, wat fijn om horen! We verwelkomen je graag opnieuw! Tot snel. Hans Otten, management

8 mei 2018 beoordeeld

Heel fijn verblijf, vriendelijk en hip personeel, mooie en ruime kamers, lekker ontbijt, tot 10u30. We hebben genoten van ons verblijf en zullen in de toekomst zeker terug boeken. Bedankt voor de goede ontvangst !

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
484hans, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Beste gast, heel erg bedankt. Met heel veel plezier ontvangen we U zeer graag binnenkort opnieuw! Hans Otten, management

23 april 2018 beoordeeld

Top locatie aan het Mas en toch rustig. Kamers comfortabel ( alles is nog nieuw ) alleen redelijk donker ingericht en zware gordijnen wat niet super is voor mensen met allergie. Zeer goed bed. Ontbijt lekker. Heel vriendelijk onthaal en gezellige bar.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
484hans, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

Dankjewel voor deze fijne commentaar. We hopen U snel opnieuw te mogen verwelkomen.
Het U-team

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie, top sfeer, top inrichting oa trendy bar, gezellig restaurant (met terras) zicht op MAS, dokken en onderdeel van gezellige buurt.

Goede eigentijdse, professioneel gebrachte gerechten. Lekkere wijnen (ook per glas), ruime selectie bieren en cocktails (yummy). Gerechten volgen elkaar (te)snel op, jammer.
Vriendelijk personeel.

Van restaurant naar bar, rekening zou overgezet worden.. een pousse-café later vragen we de afrekening, tot onze verbazing enkel bargebruik, effe gemeld en complete rekening (~450+ EUR) betaald, echter geen bedankje, niets... ...misschien volgende keer toch gewoon buitengaan.

Sfeer ++++
Locatie ++++
Personeel ++++
Prijs/kwaliteit +++(+)

Verbleef: maart 2018
Hans O, Eigenaar van U Eat & Sleep Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Beste Pieter,

Je hebt helemaal gelijk! Dit kan niet.
Ik zal mijn personeel hierop wijzen.
Bedankt voor deze opmerking en je zal merken dat dit nooit meer gebeurt.
Welcome to “U”