“Beste hamburger in Antwerpen en omgeving”

Manhattn's Burgers Groenplaats
Geclassificeerd als nr. 167 van 1.658 Restaurants in Antwerpen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit een leuke plek om even een overheerlijke hamburger te eten,mooie plek,leuke bediening en fantastische burger!beter kan niet!kom zeker terug!

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 29 euro voor een kidsburger, een chickenburger en één portie frietjes verwacht ik een topkwaliteit en service. Je krijgt echter een smakeloze burger die in veel te veel saus baadt. Jammer, een gemiste kans want het concept is wel leuk.

12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst word je verwelkomd met een goed sfeertje. Muziek en entourage uit de Amerikaanse tijden van Sinatra. Genoeg keuze in burgers. Uiteindelijk een Gotham black Angus burger voor mij en een falafelburger voor mijn vriendin gekozen. Prima keuzes! Ook het secret sausje was erg lekker bij de frietjes. Enige puntje is dat 1 vega burger nogal de keuze beperkt.

4 april 2018 beoordeeld

Leuk concept, goede en vriendelijke bediening; Lekkere burger met lekker sausje. De frietjes zijn top.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagje stappen met de dochter kan niet eindigen zonder lekkers.
Pal op de Groenplaats is Manhattn's: 1 van de vele nieuwe betere burgerzaken van't stad.
We gingen voor de snelle hap, maar waren prettig verrast door het vriendelijke personeel en de snelle bediening. Heerlijke burgers met verse frieten en een beker cola, meer moet dat niet zijn. Neem trouwens zeker de mayo: damn good. Een tafeltje aan het raam met uitzicht over de Groenplaats vervolledigde het plaatje. Je verwacht op deze locatie een tourist trap, maar je krijgt kwaliteit.

Reizigers die Manhattn's Burgers Groenplaats bekeken, bekeken ook

In Manhattn's Burgers Groenplaats geweest? Deel je ervaringen!