Filip D

We komen terug

Beoordeling van Maison Emile
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Een zeer vriendelijk onthaal door een enthousiaste Annabelle! Mooie en ruime kamer. Kraaknet. Zeer smakelijk ontbijt in een knusse ruimte. Het hotel is uitstekend gelegen in een trendy buurt van Antwerpen. Zeer warm aanbevolen! We komen zeker terug.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.0 km van Maison Emile
3.7 km van Maison Emile
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 2 april 2024

Enorm vriendelijke ontvangst, de kamer is heel netjes en voldoet aan alle wensen. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Jammer dat er geen lactosevrije melk was. Het hotel ligt vlakbij de stad, maar je ervaart er toch de rust en stilte. We werden zeer goed onthaald, zeker een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 31 januari 2024 via mobiele applicatie

Gezellige en comfortabele B&B, hartelijk welkom geheten door Yannick. Er is een fijn ontbijt, niet erg uitgebreid maar alles wat je nodig hebt is aanwezig of kan geregeld worden. Had een rustige en sfeervolle kamer met een fijn bed en goede en schone badkamer. Ik kom hier zeker terug!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 januari 2024 via mobiele applicatie

Het is een erg mooi hotel, in een leuke wijk van Antwerpen. Toiletartikelen van atelier Rebul ruiken heerlijk. Heerlijk ontbijt ook, met versgebakken eieren. Met hele vriendelijke en enthousiaste gastheer. Gaf goede tips voor een leuke dag in Antwerpen.

Beoordeeld op 28 januari 2024 via mobiele applicatie

Zeer gastvrij hotel, mooie kamer en heerlijk ontbijt met verse eieren, gebakken naar wens met spek. Echt een aanrader voor een weekendje Antwerpen. Op loopafstand van leuke restaurants en het centrum. Parkeren in de openbare parkeergarage is zeer voordelig.

Beoordeeld op 21 januari 2024

Twee nachten in boutique hotel Emile verbleven: Hartelijke ontvangst, fijne kamer (rustig, schoon, praktisch en smaakvol ingericht) plus een goed verzorgd ontbijtbuffet. Dichtbij musea, tramhaltes en diverse horecagelegenheden.