Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 145
PricelineUS$ 153
Hotels.comUS$ 145
eDreamsUS$ 145
Agoda.comUS$ 152
TravelocityUS$ 144
Beoordeeld op 23 augustus 2021 via mobiele applicatie

Leuk klein hotel met vriendelijke ontvangst en lekker ontbijt. Prima bed. Dicht bij het centrum. Aan advies voor eten en drinken ontbreekt het niet. Niets moet en alles kan. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 23 augustus 2021

Goede ligging voor een weekendje Antwerpen, leuk charmant hotel met vriendelijke gastheer die mee denkt om er een leuk weekend van te maken. Heerlijk, goed verzorgd ontbijt en hele pand ruikt aangenaam naar Rituals.

Beoordeeld op 22 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel op ideale locatie in Antwerpen Zuid vlakbij restaurants, bars en terrasjes. Hartelijke en gastvrije ontvangst met tips voor Antwerpen. Kamers zijn tip top in orde, mooi ingericht en gezellig.

Beoordeeld op 21 augustus 2021

Tweede keer dat we hier een nachtje boekten en elke keer opnieuw een heerlijke ervaring van service, kwaliteit en hospitality.
De rituals producten zijn een meerwaarde in de kamer en kon het ontbijt is heerlijk met lekkere producten
Klein en fijn en een aanrader!
Top Laurent en dank voor je vriendelijke service!

Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooie en rustige locatie in de schaduw van het nieuwe justiepaleis. Supervriendelijke service. Mooie kamer met zalig bed en heerlijk ontbijt op het terras buiten. Gelegen in een hippe buurt met vele gezellige cafeetjes en restaurants. Een echte aanrader.