“Diner”
Beoordeling van Frites Atelier

Frites Atelier
Geclassificeerd als nr. 58 van 1.712 Restaurants in Antwerpen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere crispy croquette! Spijtig van het slechte weer maar de lekkere Ice tea heeft mijn dag gemaakt !

TeamFritesAtelier, Manager van Frites Atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Beste Anna, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Helaas hebben we het weer niet in de hand maar wel de kwaliteit van onze frietjes! We zijn blij dat we u weer blij hebben kunnen maken met onze huisgemaakte Ice Tea! Kom snel nog een keer langs om te genieten van onze gerechten! Hartelijke groet, Bernice

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere frieten. Vooral de seasonals zijn lekker en de ICE-tea past er heel goed bij. Op een zonnige dag heel leuk want wel beperkte plaats

Beste Peter,

Wat een genot om te horen dat u zo'n fantastische ervaring heeft gehad bij het Frites Atelier. We zijn blij dat u genoten heeft van onze seasonal special en onze huisgemaakte Ice Tea!Wij doen er elke dag alles aan om iedere gast in ons Frites Ateliers een geweldige ervaring te geven, heel fijn om te zien dat dit bij u is geslaagd! Tot snel in een van onze Ateliers!
Hartelijke groet en tot ziens! Bernice

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie zaak en originele season specials! Goede ligging en perfect na een dagje shoppen! Heerlijk!

Beste Jolien, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat het Frites Atelier de perfecte eet locatie is na een dagje shoppen! We hopen dat u genoten heeft van uw heerlijke dag in Antwerpen! We hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen in het Frites Atelier! Hartelijke groet, Bernice

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Frietjes eten zoals we hier zelfs in België niet gewoon zijn! De season special zorgt voor een andere, maar fijne ervaring!

Beste Sara, Hartelijk bedankt voor deze mooi review! Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van onze Seasonal Special! We doen ons best om ook de Belgen te overtuigen van onze kunsten! Wat mooi om te zien dat dit gelukt is bij u!
We hopen u snel nog een keer te mogen ontvangen in een van onze Ateliers!
Hartelijke groet, Bernice

16 mei 2018 beoordeeld

Ons tweede bezoek. Nu frietjes met een vleeskroket. Kroket heel goed, nooit zoiets gegeten. Saus: mayonaise. Ook lekkere speciale biertjes. Wij houden niet van rechtstaand eten dus we wachten geduldig tot er een tafeltje vrijkomt. De moeite van het wachten waard, absoluut. Zou Sergio die aardappelen zelf telen??

TeamFritesAtelier, Manager van Frites Atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Alexander,
Wat een genot om te horen dat u zo'n fantastische ervaring heeft gehad bij het Frites Atelier. Wij doen er elke dag alles aan om iedere gast in ons Frites Ateliers deze ervaring te geven, heel fijn om te zien dat dit bij u is geslaagd. Tot snel in een van onze Ateliers!
Hartelijke groet en tot ziens! Bernice

Reizigers die Frites Atelier bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Frites Atelier geweest? Deel je ervaringen!