“Mooi en aangenaam restaurant.”
Beoordeling van Meat Factory

Meat Factory
Geclassificeerd als nr. 11 van 1.585 Restaurants in Antwerpen
29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en aangenaam restaurant. Heel vriendelijke bediening. Het eten was top! Heel goede prijs/kwaliteitsverhouding. We willen hier graag nog terugkomen voor een goed stukje vlees. Niet zo coronaproof. Misschien wat (meer) handontsmetting voorzien en de nodige (veilige) ruimte tussen de tafels.

29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, vriendelijk bediening en gezellige plaats! De burgers zijn heel lekker en prijs-kwaliteit zeker inorde! Een aanrader

22 september 2020 beoordeeld

Gezellig restaurantje met zeer vriendelijke bediening. Het eten was super lekker en we hebben er niet lang op moeten wachten. Zeker voor herhaling vatbaar!

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening in een leuk kader ! Ideaal als je een lekker stukje vlees wil eten. Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: augustus 2020
23 augustus 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant aan de grote markt. Zeker de moeite om (meerdere keren) langs te komen! Vriendelijke bediening en corona proef!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Meat Factory bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Meat Factory geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.