TripAdvisor

14 september 2019 beoordeeld

Supervriendelijke bediening
Gezellig vertoeven
Enorm lekker eten.
Ze zorgen voor een zeer aangename sfeer.
Een echte aanrader

Datum van bezoek: september 2019
JulienU37, Eigenaar van Meat Factory, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Bedankt voor de toffe recensie! We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te bedienen en zijn blij te horen dat u alles goed vond! Tot de volgende keer!

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is waanzinnig lekker, met liefde uitgelegd, met vriendelijkheid en empathie gediend. Een aanrader voor wie graag lekker vlees eet.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Meat Factory. Erg leuk personeel dat vriendelijk in contact is. Het eten was super lekker. Een echte aanrader is de mashed potatoes. Het vlees was super mals. En de prijs kwaliteit was erg goed!

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond na het lezen van de lovende recensies op TripAdvisor wezen eten bij Meat Factory in hartje Antwerpen. Deze voldeden helaas, ondanks de vriendelijke service, niet aan onze verwachtingen. Het vlees was droog. Had meer verwacht na het lezen van de positieve recensies.

Beste

Onze excuses dat u dit zo ervaren hebt. Tijdens het eten vragen we steeds of alles naar wens is. Zeg volgende keer zeker even of er wat is dan kunnen we er iets aan doen.

18 augustus 2019 beoordeeld

Na een dagje Antwerpen kan je heerlijk dineren bij Meat Factory op de Grote Markt. Het eten is er heerlijk en de service is perfect!

Reizigers die Meat Factory bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Meat Factory geweest? Deel je ervaringen!