“Vers en lekker..”
Beoordeling van Ernest Bistro

Ernest Bistro
Reserveren met
Ernest Bistro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 1.646 Restaurants in Antwerpen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en vers eten.. De suggesties zijn afwisselend en seizoensgebonden.. De bediening is super vriendelijk.. Kortom, een hele gezellige avond gehad!!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een dagje Antwerpen zocht ik een restaurant/bistro om te eten. Ik kwam deze op tripadvisor tegen met goede beoordelingen.

Op basis van de beoordelingen er gereserveerd. Bij aankomst konden we kiezen waar we wilde zitten (binnen of buiten). Aangezien het top weer was lekker buiten gezeten.

Naast hun reguliere menu hadden ze ook nog wat seizoen specials. Wij hebben de special en reguliere kaart gegeten (Anglet in Portsaus & Stoofvlees). Heerlijke gerechten.

Enige puntje van verbetering (maar daar zijn ze al mee bezig) is dat de rode wijn iets te warm was.

Een aanrader

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bistro in het centrum van Antwerpen. Het eten is echt heel erg goed. De bediening is leuk en heeft aandacht.
Echter bij ons bezoek werd de tafel niet afgeruimd. Het duurde echt te lang en hebben moeten vragen of ze het wilde opruimen. Ik ga er maar vanuit dat het een incident was. Ik raad echter iedereen aan hier te eten tegen een eerlijke prijs.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedereen heeft heerlijk gegeten! Een klein restaurant maar als je wat later komt, heb je toch plek! Men eet in Antwerpen blijkbaar op hollandse tijdstippen.
Alles was goed (bediening, gerechten, wijnen, prijs) dus dit kan ik iedereen aanraden. Niet te duur, niet te gek, gewoon goed.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke medewerker (mogelijk de eigenaar). We werden hartelijk ontvangen net als de andere gasten. Hij legde de hele kaart uit en bediende ons goed.
Het eten - steak tartaar onbereid, mediterraans - was erg lekker! Een aanrader. Leuke setting!

Reizigers die Ernest Bistro bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Ernest Bistro geweest? Deel je ervaringen!