Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 130
PricelineUS$ 130
Hotels.comUS$ 130
CheapTicketsUS$ 130
eDreamsUS$ 130
Destinia.comUS$ 137
Beoordeeld op 31 oktober 2017

• Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2017

Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2017
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2017

Beoordeeld op 20 oktober 2017

Datum van verblijf: september 2017
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2017

Beoordeeld op 19 oktober 2017

Kamertip: quieter at the back
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Indigo Antwerp - City Centre, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017