“Be warned voor een teambuilding: dit haalt al eens een collega uit zijn comfortzone :)”
Beoordeling van Chocalicious

Chocalicious
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Cursussen & workshops in Antwerpen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Zin in een lekkere en leuke chocoladeworkshop? Chocalicious ontvangt je in een exclusief voor workshops ingericht chocolade-atelier in de gezellige Sint-Andries wijk (Antwerpen centrum). We starten met een woordje uitleg over werken met chocolade. Wat is 'tempereren' en waarom is het noodzakelijk? Met die kennis ga je daarna aan de slag. Gedurende twee uur bekwaam je jezelf in verschillende technieken; tempereren, mouleren, enroberen, … Alle gemaakte chocoladecreaties die je niet ter plaatse opeet, neem je mee naar huis. Reserveer een privé workshop voor je eigen groep op een moent naar keuze (vanaf 10 personen) of sluit individueel aan op vaste data.
17 september 2018 beoordeeld

Moe en met koppijn aangekomen, heerlijk ontspannen weer buiten gegaan. Rijk verhaal door een enthousiaste Carolien: van cacaoboon en all what you wanted to know over tempereertechnieken naar houdbaarheid van... en vooral proeven! Tot het water je in de mond loopt en je eindelijk aan de slag kunt! Gewapend met schort en een rood kapje, met een spuitzak vol chocolade en versieringetjes.. zie je collega's al eens uit hun comfortzone gehaald worden. Leuk. Om dan ook nog met lekker resultaat huiswaarts te keren. Heerlijk bijtanken was dat. Een aanrader!

Datum van activiteit: september 2018
Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Oh wat een fijne reactie!! Blij dat jullie er zoveel plezier aan hebben beleefd.
Spring inderdaad af en toe uit die comfortzone, en eet vooral genoeg chocolade!!
Graag tot een volgende keer,

10 juli 2018 beoordeeld

Carolien is een zeer aangename vrouw die op een leuke & creatieve manier ons wegwijs heeft gemaakt bij het maken van chocoladepralines.
Op het einde kregen we zelfs een zeer mooi pralinedoosje en zakje om onze net zelfgemaakte pralines op een zeer professionele manier mee naar huis te nemen.
De mini chocoladeworkshop is een echt aanrader!

Datum van activiteit: juni 2018

Dank u wel voor deze fijne beoordeling. Ik ben blij dat de mini chocoladeworkshop in de smaak is gevallen.
Lieve groet,

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een superleuke namiddag bij chocalicious!!! Een topdame, alles mooi voorzien en supergezellig! We hadden onze kids bij en dit kon perfect! Een aanrader!

Datum van activiteit: juni 2018
Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Bedankt voor deze leuke feedback. Fijn dat jullie ervan genoten hebben :)
Graag tot een volgende keer!!

28 juni 2018 beoordeeld

Super goede workshop in een mooie locatie en met een enthousiaste gastvrouw.
Goede timing met af en toe breaks
Aan te bevelen !!!

Datum van activiteit: juni 2018
Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Hartelijk dank voor deze fijne feedback, het doet me enorm plezier dat jullie er zo van genoten hebben :)
Graag tot een volgende keer,

Bekijk meer beoordelingen
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke lekkere leerrijke namiddag gehad! Een echte aanrader voor iedereen die van chocolade houdt!!!

Datum van activiteit: juni 2018
Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2018

Bedankt voor je super enthousiaste beoordeling. Fijn dat jullie het zo plezant vonden, doet me enorm plezier :)

Reizigers die Chocalicious bekeken, bekeken ook

In Chocalicious geweest? Deel je ervaringen!