Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een hele leuke workshop voor iedereen die van chocolade houdt!

Erg leuk om samen te doen met vrienden, je partner of je kinderen. Fijn om samen iets bij te leren ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Departure818208
Be warned voor een teambuilding: dit haalt al eens een collega uit zijn comfortzone :)

Moe en met koppijn aangekomen, heerlijk ontspannen weer buiten gegaan. Rijk verhaal door een ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld

46 beoordelingen
vanaf US$ 25,90
vanaf US$ 14,10
10 juli 2018 beoordeeld

Carolien is een zeer aangename vrouw die op een leuke & creatieve manier ons wegwijs heeft gemaakt bij het maken van chocoladepralines.
Op het einde kregen we zelfs een zeer mooi pralinedoosje en zakje om onze net zelfgemaakte pralines op een zeer professionele manier mee naar huis te nemen.
De mini chocoladeworkshop is een echt aanrader!

Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank u wel voor deze fijne beoordeling. Ik ben blij dat de mini chocoladeworkshop in de smaak is gevallen.
Lieve groet,
Carolien

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een superleuke namiddag bij chocalicious!!! Een topdame, alles mooi voorzien en supergezellig! We hadden onze kids bij en dit kon perfect! Een aanrader!

Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2018

Bedankt voor deze leuke feedback. Fijn dat jullie ervan genoten hebben :)
Graag tot een volgende keer!!

28 juni 2018 beoordeeld

Super goede workshop in een mooie locatie en met een enthousiaste gastvrouw.
Goede timing met af en toe breaks
Aan te bevelen !!!

Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2018

Hartelijk dank voor deze fijne feedback, het doet me enorm plezier dat jullie er zo van genoten hebben :)
Graag tot een volgende keer,
Carolien

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke lekkere leerrijke namiddag gehad! Een echte aanrader voor iedereen die van chocolade houdt!!!

Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2018

Bedankt voor je super enthousiaste beoordeling. Fijn dat jullie het zo plezant vonden, doet me enorm plezier :)

12 juni 2018 beoordeeld

Goede workshop : eerst stukje theorie over het maken van chocolade en temperen.
Daarna kan je zelf aan de slag om wat dingen in chocolade te realiseren, die dan ook nog netjes verpakt kunnen worden en mee naar huis genomen !
Dit alles wordt in goede banen geleid door de fijne uitleg van Carolien.

Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2018

Bedankt voor deze fijne recernsie. Het doet me plezier dat jullie plezier aan de chocolaeworkshop hebben beleefd.