“Super!0”
Beoordeling van Chocalicious

Chocalicious
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Cursussen & workshops in Antwerpen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Beschrijving eigenaar: Zin in een lekkere en leuke chocoladeworkshop? Chocalicious ontvangt je in een exclusief voor workshops ingericht chocolade-atelier in de gezellige Sint-Andries wijk (Antwerpen centrum). We starten met een woordje uitleg over werken met chocolade. Wat is 'tempereren' en waarom is het noodzakelijk? Met die kennis ga je daarna aan de slag. Gedurende twee uur bekwaam je jezelf in verschillende technieken; tempereren, mouleren, enroberen, … Alle gemaakte chocoladecreaties die je niet ter plaatse opeet, neem je mee naar huis. Reserveer een privé workshop voor je eigen groep op een moent naar keuze (vanaf 10 personen) of sluit individueel aan op vaste data.
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke lekkere leerrijke namiddag gehad! Een echte aanrader voor iedereen die van chocolade houdt!!!

Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2018

Bedankt voor je super enthousiaste beoordeling. Fijn dat jullie het zo plezant vonden, doet me enorm plezier :)

12 juni 2018 beoordeeld

Goede workshop : eerst stukje theorie over het maken van chocolade en temperen.
Daarna kan je zelf aan de slag om wat dingen in chocolade te realiseren, die dan ook nog netjes verpakt kunnen worden en mee naar huis genomen !
Dit alles wordt in goede banen geleid door de fijne uitleg van Carolien.

Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2018

Bedankt voor deze fijne recernsie. Het doet me plezier dat jullie plezier aan de chocolaeworkshop hebben beleefd.

8 juni 2018 beoordeeld

Super ontvangst, mooie locatie en lekkere chocolade !!
Chocolade heeft geen geheimen voor gastvrouw Caroline. TOP!

Carolien K, Eigenaar van Chocalicious, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018

Heel hartelijk dank voor deze mooie woorden. Het doet me plezier dat jullie ervan genoten hebben.
Ik hoop dat jullie nog veel fijne dingen met elkaar zullen doen, en wie weet komen we mekaar nog eens tegen.
Groetjes,

29 mei 2018 beoordeeld

Voor mijn dispuutsweekend organiseerde ik samen met drie andere meiden een weekendje in Antwerpen. In totaal waren we met 34 vrouwen. De chocoladeworkshop werd iets aangepast en was ook geen "echte" chocoladeworkshop, maar meer iets met uitleg over chocola en cacao. Daarna mochten we oreokoekjes in chocola dopen en versieren en chocoladerotsjes maken. Deze workshop was ook goedkoper dan de normale workshops. Er was een goede sfeer en iedereen nam uiteindelijk veel zelfgemaakt lekkers mee naar huis!

Fijn dat jullie voor de mini chocoladeworkshop hebben gekozen, het was een gezellige boel met alle dames :)
Groeten uit Antwerpen en graag tot een volgenhde keer!

Bekijk meer beoordelingen
29 mei 2018 beoordeeld

Na wat uitleg over chocola, oreo's versierd en chocolade rotsjes gemaakt. Erg gezellige ochtend gehad met tussendoor een theetje. Een echte aanrader! En fijn dat Carolien zo flexibel was bij de workshop, zodat we met een eigenlijk iets te grote groep, alsnog de workshop konden doen.

Fijn dat jullie zo enthousiast waren, het was een hele gezellige ochtend inderdaad, met een leuk gezelschap toffe jonge dames!
Nog veel plezier gewenst samen, en graag tot een volgende keer,
Carolien

Reizigers die Chocalicious bekeken, bekeken ook

In Chocalicious geweest? Deel je ervaringen!