“Gezellige lekkere ervaring”
Beoordeling van Tota Empanadas

Tota Empanadas
Geclassificeerd als nr. 338 van 1.706 Restaurants in Antwerpen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig,lekker en betaalbaar en bovenal nog eens vriendelijke bediening. De soep was echt heerlijk,goeie dikke verse huisgemaakte soep geserveerd met croutons en heerlijke platbroodjes. Tijdens het wachten kregen we ook opgelegde aubergines, delicatesse! De kaart is vrij beperkt tot soep en Zoute en zoete empenades,sausjes naar keuze en een slaatje als optie. Maar de keuze aan empenades is wel uitgebreid. Zowel vlees,vegetarisch als veganistich. Het deeg was lekker krokant en niet te dik of overheersend. Zeker een aanrader! Ik nam 3 stuks + soep en had daarmee meer dan voldoende gegeten. Wil je 6 stuks bestellen is het misschien aan te raden om te delen met een tafelgenoot.

5 april 2018 beoordeeld

Het eethuisje is klein en de kaart beperkt, maar toch genoeg variatie om voor iedereen iets te kunnen aanbieden. De empanadas zijn erg smakelijk en de bediening is heel vriendelijk. Een aanwinst!

25 februari 2018 beoordeeld

Heerlijke empanadas gegeten. Het was onze eerste keer dat we in contact kwamen met de Argentijnse keuken, maar dat viel dus goed mee. Vriendelijke bediening en gezellige kleine inrichting.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke empanadas en zeer vriendelijke bediening.
Ruime keuze uit verschillende smaken.
Place to be voor empanada liefhebbers

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel klein maar leuk restaurantje met in de zomer fijn terras. Super vriendelijke bediening. Gezond, zeer licht deeg voor de zelfgemaakte empanadas met super lekkere vullingen. Kies toch wel 3 of 4 empanadas per persoon. Probeer eens de zelfgemaakte ijsthee! Kom woensdag voor gratis extra's of donderdag voor een studenten korting!

Reizigers die Tota Empanadas bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Tota Empanadas geweest? Deel je ervaringen!