“ontgoocheld buitengegaan”
Beoordeling van Sardis

Sardis
Geclassificeerd als nr. 104 van 1.590 Restaurants in Antwerpen
3 weken geleden beoordeeld

De kaart ziet er veelbelovend uit en het interieur is heel stijlvol.

Ik ben echter ontgoocheld in het eten : het voorgerecht (vitello tonato) was niet slecht maar ook niet meer dan dat, het hoofdgerecht kon mij wel bekoren.
Het nagerecht (millefeuille met aardbeien en hazelnootijs) was wel lekker, maar onmogelijk met lepel en vork op te eten, zodat ik het uiteindelijk maar met mijn handen heb opgegeten : prestenteer het nagerecht op een andere manier zodat het tenminste deftig kan verorberd worden.

Als ik op restaurant ga, dan wil ik met een goed gevoel buitengaan en dat was hier niet het geval. Spijtig !

Datum van bezoek: juli 2021

19 september 2020 beoordeeld

See pics …
18 september 2020 was ons eerste bezoek aan Sardis 2.0
in Brasschaat, Mariaburg met vrienden Danny en Lieve.
De gerechten zijn nog steeds even lekker als in Merksem.
Het interieur is gewoon prachtig.
Met zéér véél smaak ingericht.
Olaf en Martine.

Datum van bezoek: september 2020
19 april 2020 beoordeeld

Heerlijke gerechtjes, verse kruiden,vol smaak, goede porties, super! Heel volwaardige 'afhaal' in deze coronatijden. Beetje restaurant gevoel, kwaliteit, verfijning, gastronomie in huis halen! Voorgerecht + hoofdgerecht al voldoende, later op de avond laten we ons nog verleiden aan het nagerecht!

Datum van bezoek: april 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Dit restaurant is verhuisd naar Brasschaat spijtig genoeg want het was er zeer lekker, niet goedkoop maar u werd er verwend.

Datum van bezoek: november 2019
5 maart 2020 beoordeeld

de porties veel te klein zeer dure wijnen niet vriendelijk zeer kleine menukaart waren met 5 personen en mochten max 4 verschillende gerechten kiezen

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Sardis bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Sardis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.