Beoordeeld op 6 september 2020

Top gelegen, Smaakvol ingericht, Perfect hygiëne, Ruime Suites en Appartementen. Alles wat je nodig hebt is aanwezig van koffie tot haardroger, doekje voor je scherm, lekkere badspulletjes, keukengeriefjes, ... er is echt aan alles gedacht. Een absolute aanrader. Voor mij vanaf nu de enigste place waar is nog wil verblijven in Antwerpen.

Datum van verblijf: september 2020
karin nassen, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

dankjewel Nina - blij dat je genoten hebt!

Beoordeeld op 1 juli 2020

Onze kamer was een pareltje: ruim, comfortabele en prachtig ingericht. Er zit echt een ziel in deze B&B en dat voel je aan àlles. En dan de ligging: in het kloppende hart van Antwerpen, alles is vlakbij. Warm aanbevolen.

Datum van verblijf: juni 2020
karin n, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Bedankt Frederic voor je mooie beoordeling. En fijn dat jullie de ziel voelden! Tot een volgende keer misschien.

Beoordeeld op 20 maart 2020

zeer genoten van de flat op een mooi rustig plein in Antwerpen.
Eigen stijl van inrichten, zeer smaakvol en vol attenties die je een warm welkom geven.
Tips voor restaurants in de omgeving komen zeer van pas.

Kamertip: douche gordijn
Datum van verblijf: maart 2020
karin n, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2020

Dankjewel voor je beoordeling Loes - en hoop jullie snel nog eens terug te zien - in Antwerpen of in Amsterdam!

Beoordeeld op 25 februari 2020

Dit is een fantastische plek die met veel smaak en aandacht is vormgegeven. Aan alle details is aandacht besteed en het is daarom een hele comfortabele plek om te verblijven. Ook de ligging is top. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2020
karin n, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Dag Evelijn, bedankt voor je complimenten en leuk dat je de details opmerkt :)
tot een volgende keer! Karin

Beoordeeld op 5 februari 2020

wij hadden de square view suite met uitzicht op de vrijdagmarkt. Leuk ingerichte kamer jr 60/70 stijl.
locatie was top en straatje eromheen met leuke winkels en cafes.
De ontvangst was goed geregeld en met een prettig contact met Karin. Ze was erg behulpzaam met tips.
Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
karin n, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Bedankt voor je mooie woorden Suzanne - blij dat jullie het fijn vonden - next time we meet :)