Beoordeeld op 25 februari 2020

Dit is een fantastische plek die met veel smaak en aandacht is vormgegeven. Aan alle details is aandacht besteed en het is daarom een hele comfortabele plek om te verblijven. Ook de ligging is top. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2020
karin n, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Dag Evelijn, bedankt voor je complimenten en leuk dat je de details opmerkt :)
tot een volgende keer! Karin

Beoordeeld op 5 februari 2020

wij hadden de square view suite met uitzicht op de vrijdagmarkt. Leuk ingerichte kamer jr 60/70 stijl.
locatie was top en straatje eromheen met leuke winkels en cafes.
De ontvangst was goed geregeld en met een prettig contact met Karin. Ze was erg behulpzaam met tips.
Een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
karin n, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Bedankt voor je mooie woorden Suzanne - blij dat jullie het fijn vonden - next time we meet :)

Beoordeeld op 29 januari 2020

Aplace is fantastisch stijlvol ingericht. Je voelt je er echt thuis. Heerlijke bedden en Karin is de beste gastvrouw. De vrijdagsmarkt Is een rustig gezellig marktje precies op de juiste plek in antwerpen. Nooit meer elders slapen en apen!

Datum van verblijf: januari 2020
karin n, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Wow Victor - what a commitment - Dankjewel en tot de volgende dan!

Beoordeeld op 26 januari 2020

Heerlijk verblijf gehad in een waanzinnig mooi appartement aan de vrijdagmarkt. Absoluut een aanrader!!! De plek was heel tof ingericht en van alle gemakken voorzien. Bonus was de oude motown platen :)

Datum van verblijf: januari 2020
karin n, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

bedankt Peter voor het compliment - leuk dat jullie genoten hebben en de old school muziek wisten te appreciëren. tot een volgende keer hopelijk.

Beoordeeld op 8 januari 2020

Ik wil nooit meer iets anders als ik in Antwerpen verblijf. Prachtige inrichting, schoon, de locatie is grandioos. Warme ontvangst, stilte in de nacht, heerlijke bedden en douche. Ik wil niks anders als ik in Antwerpen ben.

Datum van verblijf: december 2019
karin n, Eigenaar van Aplace Antwerp city flats & suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Bedankt Marlijn voor je mooie woorden - see you again x