“leuke locatie”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Mooi gelegen aan de oever van de Schelde. Bij warm weer heb je hier steeds wat afkoeling. Onze bedoeling was hier onze Bongobon ( apero en co) te verbruiken.
De inhoud werd ons uitgelegd door het zeer vriendelijk personeel. Een fles wijn of 5 bieren naar keuze met enkele hapjes, dit laatste was echt miniem.
Toch dan ook maar snel iets eten, wat het is best gezellig zitten. We bestelden beide een steak tartaar. Deze was reeds vooraf klaargemaakt ( ik doe dit liever zelf, zo weet wat vlees je krijgt). De smaak was ok , maar dit was een kleine portie. Ruim geschat 150 gr geprepareerd vlees met een klein kommetje frietjes, zonder groenten.
Net voldoen voor kleine eters. Voor € 22.50 mag dit toch net iets meer zijn.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen (verleden tijd) regelmatig eten in het plaasj kaffee. Meestal was het eten, op enkele droge ribben na, wel ok. Nu is mijn dochter (3 jaar) gevallen in de binnenspeeltuin van dit restaurant, waardoor ze een dubbele beenbreuk had opgelopen en waarvoor meteen de ambulance moest gebeld worden. Er werd ons meteen de rekening gepresenteerd: 190€ voor een aperitief en een voorgerecht. Mijn grootmoeder en zoon zijn nog even op het trottoir blijven staan nadat wij waren afgevoerd met de ambulance en niemand is komen vragen of alles ok was en niemand is nog komen kijken. Ik kom hier niet meer.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het st.Anneke met zicht op de Schelde, grote parking naast de deur, mooi groot terras met speeltuin. Gewoon toplocatie. Vooral bij goed weer is het heerlijk vertoeven hier! Lekker eten of gewoon iets drinken. Met de kindjes op restaurant gaan is hier wel lekker makkelijk, zelfs bij slecht weer is er ook binnen een leuke speelhoek voorzien.
Het eten wordt zeer smakelijk en mooi gepresenteerd en is ook heel lekker.
Een brasserie op hoger niveau.
Vooral de tapas van de chef proberen! Top!
Het enige minpunt is, dat bij goed weer het hier een overrompeling aan drukte kan zijn waardoor de wachttijden snel kunnen oplopen. Toch doet de bediening erg zijn best! Allemaal super vriendelijk en gedienstig! Mss iets meer personeel op de drukkere dagen zou goed zijn.
Maar kortom, leuk adresje! Gaan zeker terug!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met de gehele familie en vrienden van de communicant komen eten.

Mooie locatie, voldoende parking, super terras overdekt of niet, met speeltuin voor de kinderen buiten en met ballenbad voor de kids binnen.

Aperitief waren weinig hapjes, of mss stonden wij op de verkeerde plaats?

Daar dat we met een communiefeest hier waren, was het menu reeds opgesteld.

Asperges à le flamande, su-per lekker. De asperges hadden allemaal een perfecte cuisson.

Als hoofdgerecht was er duif met kroketjes en als dessert ijscreme met aardbei en rababrder.

Daar dat het menu reeds opgesteld was, konden we niet op voorhand allergiëen en/of andere wensen doorgeven.

Het personeel was mega flexibel en voorzag kaaskroketten voor diegen die allergisch is aan asperges. En een heerlijk stukje kabeljauw voor mezelf die geen vlees eet.

Dieren zijn welkom wat zeker een super plus is.

Ik zal hier zeker nog met mijn man, baby en pups langskomen!

1 mei 2018 beoordeeld

De eerste zonnestralen hadden velen hetzelfde idee gegeven. Vandaar dat het gezellig, zonnig terras aan de speeltuin, goed vol zat. De kelners baanden zich behendig en vriendelijk een weg tussen de tafels. Misschien niet direct de plek voor culinaire hoogstandjes, maar een pannenkoek met een lekkere kop koffie of glas witte wijn deed Sint-Anneke zeker alle eer aan.

Reizigers die Plaasj Kaffee bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Plaasj Kaffee geweest? Deel je ervaringen!