“coup de coeur for chefs foodies and winelovers, daily creations with the best products, heavenly vegetables”
Beoordeling van Invincible

Invincible
Geclassificeerd als nr. 69 van 1.712 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juli 2018 beoordeeld

topproducten, menu en top suggesties dagelijks of wekelijks volgens het beste van de vis- vlees-en groenteboer, reserveer tijdig....een tafel of aan de keukentoog, favoriete verwenner van vele chefs,echte pure keuken, wijnbar....., visbereiding in zoutkorst iets zomers van de grill, fazant van de grill in het wildseizoen, alle gerechten vis, of vlees mooi in balans met een rijkelijke perfecte groenteberedingen

16 juli 2018 beoordeeld

Met collega's gereserveerd om aan de keukenbar te zitten. Wat een ervaring! We hebben ons volledig laten verassen door de chefs, waarmee je tijdens het eten een leuke interactie kunt hebben. Heerlijke combinatie van gerechten en wijnen, o.a. paté, mosselen, pasta met pancetta en picanha. Helaas bij het laatste gerecht wel de overhand van koriander, wat mij betreft had dit niet gehoeven. Al met al, een heerlijke avond gehad bij Invincible en zeker een aanrader.

5 juni 2018 beoordeeld

Aangename zaak, vlotte sympatieke bediening, tempo liet te wensen. In het begin kon het niet rap genoeg gaan, daarna een eeuwigheid wachten op hoofdgerecht.Wat direct opviel: niet het minste hapje bij de apero (champagne): dat is toch wel heel zwak. Eten zelf was best OK maar geen verfijning of zo: rechttoe rechtaan. Wijn was lekker maar niet goedkoop: 60 euro voor zuid-afrikaanse wijn. Kortom zeker niet slecht, maar we hadden toch net dat ietsje meer verwacht.

6 mei 2018 beoordeeld

Wij kwamen hier voor een verjaardagsetentje. Menu kost 37 euro, voor sommige gerechten moet je bijbetalen, voor andere niet. Globaal genomen lekkere gerechtjes. Van de wijnen hadden we wel veel meer verwacht. Er werd ons een flesje aangeraden van 35 euro, dit was een zeer eenvoudig landwijntje. De marge hierop moet immens zijn. Wij verwachten meer van een restaurant dat zich profileert als wijnspecialist.
De zaak heeft een mooi interieur, maar we werden wat spijtig geplaatst, boven naast de deur van het toilet.
Al bij al geen slechte ervaring, maar zeker ook niet om terug te komen.

28 maart 2018 beoordeeld

Wat keken wij hier naar uit maar wat een teleurstelling....Menu 37€ maar bijna voor alles een supplement betalen. Vg pate met pistachenoten weinig smaak, mijn partner vognole en HG melklam wat meer op stoofvlees leek en ik had pasta met pancetta en geen smaak. Dit aangegeven maar dit was hun beste gerecht sins jaren! Dan stel ik me vragen. Fles huiswijn 30€ en totaal geen smaak.Uiteindelijk kregen we geen aandacht meer en zijn we maar vertrokken naar collega's die wat het wel verdienen om geld aan te spenderen aan een goed glas wijn en een koffie met pouskaffee....

Reizigers die Invincible bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Invincible geweest? Deel je ervaringen!