“slechtste zaak van Antwerpen”
Beoordeling van Frituur Max

Frituur Max
Geclassificeerd als nr. 1.212 van 1.659 Restaurants in Antwerpen
1 juni 2018 beoordeeld

Dame is onbeschoft, arrogant, boertig, onvriendelijk, racistisch, vies, luid en respecteert de privacy van haar klanten niet. EEN ZAAK OM NOOIT EEN VOET BINNEN TE ZETTEN. HOPELIJK SLUIT ZE SNEL. Koeien horen in de wei.

22 mei 2018 beoordeeld

Kleine porties en de bediening is vlakaf boertig. Ik had gevraagd voor saus bij de frieten waarop ze mij een leef potje gaf en aangaf dat ik dat kon vullen aan de sauspotten die ze daar hebben staan. Ik neem mijn saus altijd op mijn frieten ipv er naast dus ipv de saus in dat potje te doen doe ik ze op de frieten waarop zij in een tirade uitbarst , zegt dat ik dan dubbel moet betalen voor de saus want dat het niet de bedoeling is dat die direct op de friet gaat want dat de portie moet overeenkomen met het potje. Ik zei dat ik daar niet mee akkoord ging , ze bleef roepen en tieren terwijl er mensen op stonden te kijken. Ik heb uiteindelijk een euro naar haar toe gesmeten en ben weg gegaan zonder mijn frieten op te eten. Als er mij vriendelijk zou gezegd geweest zijn dat ik meer moest betalen voor saus op de frieten ( wat ik hoe dan ook een rare regel vind, die nergens ophangt) dan had ik er geen punt van gemaakt maar zij begon onmiddellijk op mij te roepen alsof ik het grootste uitschot ooit was. Echt onaanvaardbaar om met zo'n mentaliteit in een functie te werken waarin je in contact komt met mensen.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een vreselijk mens werkt daar. Scheld mijn kinderen de huid vol omdat ze ff willen kijken of er boven plek was, we waren bijna aan de beurt na 15 minuten wachten.
En ook door blijven schreeuwen en schelden.
Ben maar naar frituur nr 1 gelopen , verademing qua bediening.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Blonde oude dame schreeuwt mensen zomaar. Ze spuugt op de patat en stuurt mensen weg! Asociaal!! De mevrouw is echt onbeschoft

9 februari 2018 beoordeeld

porties zijn te klein. frieten smaken niet naar frieten, wel een vriendelijke bediening, maar alles is hier veel te duur voor wat het is. mij zien ze nooit meer terug.

Reizigers die Frituur Max bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Frituur Max geweest? Deel je ervaringen!