“Toffe sfeer en lekker gegeten”
Beoordeling van De Troubadour

De Troubadour
Geclassificeerd als nr. 59 van 1.872 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Als je de straat inrijdt, verwacht je daar niet een restaurant van dit niveau. Gezellige eetzaal en leuke sfeer op vrijdagavond. Was volledig volzet, wat al een goed teken is. Zeer lekkere hapjes bij de Champagne. Originele gerechten wat de menu betreft. Vriendelijke en goede service. Ideaal op een vrijdagavond dus

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

Super duur voor wat je maar krijgt.... Het eten is niet slecht maar heb al beter gegeten was zeker niet speciaal. Voor alles met je bijna een supplement betalen. Alles komt veel te snel en als je dan vraagt even te wachten met het dessert dan komen ze elke minuut al terug vragen mag het nu eindelijk komen...1 Keer maar nooit meer! Kwamen buiten met grote honger

Datum van bezoek: juli 2019
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op doorreis en kwamen hier toevallig, en route, terecht. Fantastisch gegeten, zeer vriendelijk en wat een voortreffelijke kok!
Aan te bevelen, echt!

Datum van bezoek: juli 2019
30 juni 2019 beoordeeld

Super feestje beleefd. Topformule gin en bubbles naar believen! Lekkere gerechtjes. Voorgesteld door John himself. Heel professionele en vriendelijke bediening. Een welgemeende dank u wel!

Datum van bezoek: juni 2019
19 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is al een tijdje geleden dat we hier zijn komen eten, maar ik vond dat dit restaurant toch nog een mooie review waard was. Een restaurant dat zowel bij mij als bij mijn vriend blijft hangen met goede herinneringen!
We hadden een bongobon waarmee we zijn komen eten en we hebben er enorm van genoten. Ik ben geen gemakkelijke eter, maar de verschillende gangen die we hier aangeboden kregen waren allemaal SUPER lekker. De gastheer was daarnaast heel erg vriendelijk en kwam ons met veel enthousiasme begroeten en ons menu uitleggen.
Er hangt een heel gemoedelijke sfeer en was gezellig om te zitten.
Wij komen hopelijk heel snel nog eens terug!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Troubadour bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In De Troubadour geweest? Deel je ervaringen!