“Marokko ”
Beoordeling van Zhoor

Zhoor
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Zhoor is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 150 van 1.648 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Marokkaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gezellig en leuke bediening
tagine kip met olijven en Citroen kip met gekonfijt ajuin en honing
Voorgerecht kaasrol iets te weinig

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader en heel lekker.prijs / kwaliteit valt heel erg mee en moet gezegd worden ook heel vriendelijk.we hadden niet gereserveerd en konden er direkt gaan eten .Mogelijkheid om Marokkaans of Libanees te eten .hier kom ik nog .

12 oktober 2017 beoordeeld

Wat een vriendelijk ontvangst en bediening. De hele avond zijn we in de watten gelegd met een gastvrijheid waar veel restaurants in Antwerpen van kunnen leren.
Ik was een beetje bang doordat we met een two4one-bon gingen eten, onze maaltijd ondermaats ging zijn. Maar het was perfect! De kwaliteit van de tagine met lam was top! Keep up the good work :-)

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten met een ex collega; gezellige sfeer, lekker en vers eten, super vriendelijke bediening☺ een aanrader !

8 oktober 2017 beoordeeld

Een zeer mooi ingericht Arabisch restaurant, met een verscheidenheid van Libanese en Marokkaanse specialiteiten. voor ons , vooral de lam tajines. Op diverse avonden met een buikdanseres die tevens de klanten "verwend", Zeker een aanrader, heel vriendelijke bediening een bezoek is er voor de ganse avond.

Reizigers die Zhoor bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Zhoor geweest? Deel je ervaringen!