“basic lekker, je komt terug”
Beoordeling van Pitten en Bonen

Pitten en Bonen
Geclassificeerd als nr. 376 van 1.585 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
9 oktober 2020 beoordeeld

Gewoon zo lekker dat je snel terugkomt. prijs kwaliteit perfect . 4 euro voor een groot sapje . Basic interieur maar heel goede kwaliteit

Datum van bezoek: oktober 2020

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een verplaatsing voor het werk, onder de middag op zoek gegaan naar een leuke plek om te lunchen.
Toevallig uitgekomen op dit adresje.

Het minimalistische inrichting spreekt mij enorm aan. Het enthousiasme waarmee je wordt begroet en de bestelling wordt opgenomen is hier een troef.

Op de kaart staan alleen zaken waarnaar ik op zoek ga voor een lunch.

Mijn keuze viel op de dagsoep (Bloemkool-curry) en een Boke met humus, courgette, zoete pepertjes en koriander. Hierbij werd ook een fris slaatje geserveerd.

Voor mij perfect in orde, maar toch een kleine opmerking: de koriander op de humus leek wat last gehad te hebben van de warmte.
Maar toch wil ik dit geen afbreuk laten doen aan mijn ervaring hier.
Ik kom nog terug :)

Datum van bezoek: maart 2020
15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk lunchadresje. Heel toevallig hier terecht gekomen tijdens een dagje shoppen. Ik heb de panini genomen met geitenkaas en curry. Heel lekkere combo alleen spijtig dat er hier geen slaatje bij geserveerd werd. De porties zijn ruim. Prijs kwaliteit echt wel oke.

Datum van bezoek: februari 2020
19 januari 2020 beoordeeld

Ik nam een slaatje met geitenkaas met enkele walnoten, enkele zeer klein gesneden appelblokjes, veel zurige dressing en veel ijsbergsla. De andere groenten waren VEEL RAUWE broccoli en paprika. Sorry, maar dat lag als een blok op mijn maag! Ik moest ook nog ‘beloven’ het gesneden bruine brood te zullen opeten, anders zouden ze het er niet bij doen! Ik had het direct tegen de dienster moeten zeggen, maar het was er enorm druk. Mijn zoon had focaccia, ook een tegenvaller, want de grote hoeveelheid olijfolie zat tot in de onderkant van het brood. ZO VETTIG, dat was ook niet lekker. Mijn man had een BLT, die was gewoon goed. De smoothies en sappen en de koffie vinden wij wel lekker.

Datum van bezoek: januari 2020
20 maart 2019 beoordeeld

'Boke' met brie, walnoten, honing + slaatje genomen. Vers bereid. Lekker. Verse muntthee, prima. Helaas geen tijd vandaag anders had ik zeker nog een stuk taart bijgenomen!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Pitten en Bonen bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Pitten en Bonen geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.